Tidlig ultralyd tråden

Cyrus

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Påskekyllingene 2020
Syns ultralyd er sikkelig nervepirrende, men det er også utrolig spennende og koselig:Heartred

Tenkte vi kunne ha en tråd vi oppdaterte i når vi hadde vært.
Hvor stor var spiren?
I hvilken uke gikk du?
Kansje et bilde? Osv:happy:
Så kan vi glede oss sammen med hverandre:happy093

Jeg har bestilt time til 2.9. Er da 7+0:)
Gleder meg enormt til å gjøre alt sammen for aller siste gang:Heartred:Heartred
 
Veldig koselig med en sånn tråd!

Jeg har time nå på torsdag, da er jeg 7+6 uker på vei. Veldig spent!

Her gledes det til å gjøre alt sammen for aller første gang :Heartred
 
Så lurt :)

Jeg var på første ul sist uke og ble da målt til 8+0. Spiren var 1,2 cm lang :) Fikk se og høre hjerteslag, men er ikke så mye mer å se så tidlig! Skal på neste ul 10+0.
 
Kjekt med en slik tråd!

Jeg var på ultralyd 6+2. Spiren var bare 4mm og vi fikk se et lite hjerte som slo:love7 Skal mest sannsynlig på neste 8+2.
 
Slenger meg med. Jeg skal på TUL 28.08. Da er jeg kanskje 7 + 2 :dance008
 
Jeg skal når jeg er 8+0, er så lenge til:(
 
Skal på min andre tul neste tirsdag, da er jeg 9+5:)
 
Skal på tul 20.09.. føles leeenge til! Da er jeg 9+3 i følge mine beregninger:) gleder oss masse:Heartred
 
Jeg har hatt små blødninger hver dag i en uke nå, så fikk henvisning til tidlig ultralyd hos legen i dag. Håper jeg kommer til ganske raskt, blir litt smårar i hodet når jeg ikke vet årsaken til dette :(
7+1 i dag og prøver å holde håpet oppe :Heartred
 
Skjønner, men 3 uker går som regel veldig fort:) bare se på 1åringen din:p det siste året bare fløy forbi, så vi holder ut noen uker;):Heartred
Det er veldig sant;) der tenker jeg bare hvor ble tiden av:p det kommer nok til å gå fort, for det er mye spennende som skjer på jobb og. Bare føles så lenge til ;)
 
Skal 23.09. Da er jeg 11+1, evt. 11+3 hvis jeg ikke tar hensyn til syklus på 30 dager.
 
Back
Topp