Barnehagevegring

Huff, levering i barnehage kan være grusomt!
Vi lager rutiner. Og det funker.
I tillegg er jeg nøye på at jeg sier at jeg kommer tilbake "senere" gjerne forklarer jeg at først skal han spise frokost, så skal han ut og leke og skli på sklia, også skal dem spise, så sove. Også skal dem leke mer før mamma kommer og henter.

Så gir jeg kos, også nuss (VIKTIG) også gir jeg han enten til en barnehageansatt, eller går (alt etter som humøret på ungen).
 
Huff, levering i barnehage kan være grusomt!
Vi lager rutiner. Og det funker.
I tillegg er jeg nøye på at jeg sier at jeg kommer tilbake "senere" gjerne forklarer jeg at først skal han spise frokost, så skal han ut og leke og skli på sklia, også skal dem spise, så sove. Også skal dem leke mer før mamma kommer og henter.

Så gir jeg kos, også nuss (VIKTIG) også gir jeg han enten til en barnehageansatt, eller går (alt etter som humøret på ungen).

Ja, det kan være grusomt! Nå har vi endelig kanskje «knekt koden» for å få til en god levering her også! *krysser fingrene*
Men den er ca ganske identisk med din måte å gjøre d på :) og jeg må levere han «grisetidlig» slik at han er en av de første der, for når han kommer som en av de siste er det for mange barn og for få voksne. Så levering kan virke til å ha løsnet en smule :)
 
Back
Topp