IKM uke 37 2019

Hoppar inn her til dykk ettersom TR kom med eit brak i dag... Har hatt to rare og superkorte syklusar på rad, håpar syklusen stabiliserer seg igjen no. Orkar ikkje syklustull i tillegg. Dette blir siste PP før me skal prøva femar, ovitrelle og inseminasjon. Kryssar fingrane for at me faktisk treff EL og at det klaffar no!!! ;)

Smuta - 38 - PP17 - B2 - EL 26.08 - IKM 10.09

Måtte det bli flust av terminspirer her!!!!!!! ❤️
Da var du på lista. Lykke til!

Har liggjande eit lager. Kjøper på Ebay. Lett og bli påvirka på detta forumet. Er totalt testoman. Starter på 6 dpo jeg da.
Bestilte el tester og g tester og et termometer fra nettet nå så de er her nok om ett par dager. Da er jeg på cd 9 så kan nok begynne å teste etter EL da

Ifølge FF begynner mitt fertile vindu på CD9 på fredag, og jeg tenker at jeg burde begynne å teste da.. mens Flo må være helt på bærtur og mener jeg alt er i det fertile vinduet og at EL er på lørdag, CD 10! Den må være litt forvirret etter den forlengede syklusen min forrige PP..
FitBit har stemt best til nå faktisk, enda jeg knapt har lagt inn info der! Den mener iaf at mitt fertile vindu begynner på CD 12, om ei uke, og at EL er CD 17. Etter erfaringene mine forrige mnd, at EL kom sent, tror jeg mest på FitBit akkurat må faktisk..! Forvirrende når appene er så uenige! Har lagt inn akkurat det samme i FF og Flo iaf..

Tuttelure - 34 år - pp10 - b3 - EL 29/8 - IKM 13/9

Ble gravid den siste pp, men spiren slapp fort.. såå på’n igjen.
Tar multivitamin inkl folat, mannen tar sink og c vit, skal spise mer fisk/kaviar/makrell i tomat, og trene!

Håper håper på mai spire..

Synes det er litt morsomt at vi er 3 like gamle(?) med ganske like nick!:p

My90
Myra90
Maren90

:hilarious:

Håper alle gode ting er 3:smug:

Jeg skal prøve å tempe denne pp, i tillegg til å bruke monitor. Forrige pp ble vi gravide og hadde sex hver dag ei uke. Var redd d var for hyppig ift (frykt for dårlig) sædkvalitet. Men spørs om d bare er å kjøre på når en vet EL nærmer seg:-) håper syklusen er normal etter en tidlig sa/kjemisk.

Jeg skal prøve å tempe denne pp, i tillegg til å bruke monitor. Forrige pp ble vi gravide og hadde sex hver dag ei uke. Var redd d var for hyppig ift (frykt for dårlig) sædkvalitet. Men spørs om d bare er å kjøre på når en vet EL nærmer seg:) håper syklusen er normal etter en tidlig sa/kjemisk.
Venter på temp måler i posten vi nå, så skal begynne å ta tempen her i huset også

Venter på temp måler i posten vi nå, så skal begynne å ta tempen her i huset også

Tror d kan være greit, så ser man tydelig når EL er passert og kanskje greit i dpo land også:-)
Kom ikke på d m d samme j våkna i dag, men blir rutine vel;)

Back
Topp