Babyhåp ruger på søsken

Babyhåp89

Elsker forumet
Febbisbebbis'18
5+2

I dag fikk jeg 3+ på digital, så da lager jeg meg en dagbok her.

Vi har allerede en herlig datter, født i februar 2018, og nå ruger jeg altså på et søsken.

Jeg synes foreløpig det er vanskelig å tro på at jeg er gravid, for jeg har omtrent ingen symptomer. Litt trøtt og sliten til tider, men så er jeg jo småbarnsmor også. I starten kjente jeg en del stikking/strekking/ murring og var bittelitt kvalm, men nå kjenner jeg svært lite. Jeg hadde et veldig greit svangerskap sist med få symptomer og lite plager. Håper på gjentakelse av det. Nå må bare spiren klamre seg fast hele veien.❤
 
Hurra for 3+ på den digitale da :D:D Gleder meg til å følge dere videre her inne ❤️
 
Så koselig ❤️ Spennende å følge dere videre mot februar 2020 :)
 
6+0

Ny uke!
Denne uken har jeg merket litt mer til symptomer. Jeg kjenner at jeg er mye trøttere enn vanlig, blir fortere andpusten, blir litt svimmel innimellom, og jeg har kjent på kvalme flere dager.

Håper alt utvikler seg som det skal i magen, og at spira blir med hele veien❤
 
7+0

Kan ikke huske at jeg var så trøtt sist jeg var gravid. Uken som har gått har jeg sovnet på sofaen nesten hver eneste kveld. Jeg er også kvalm hver dag, og blir sliten/ får vondt i ryggen hvis jeg står lenge av gangen. Men jeg kaster ikke opp, og er veldig takknemlig for det! Selv om symptomer som kvalme og utmattelse er ubehagelig, føles det jo litt trygt å ha symptomer. Satser på at alt er som det skal i magen.❤
 
8+3

Tiden går både fort og sakte på samme tid. Jeg har ferie og det er litt som skjer de fleste dagene, så da har det plutselig gått noen dager. Men så kommer det dager som i dag hvor jeg bare er helt utslitt og ganske så kvalm. Og da lengter jeg til tul 12+0 og vil at tiden frem til det skal gå fort. Samtidig skal vi ha tre uker ferie sammen først når samboer starter ferien sin, og mest av alt vil jeg klare og nyte de ukene med han og jenta vår uten å telle dager til tul. Men jeg er jo nysgjerrig på mageboeren. Spent på om alt står bra til. Og litt spent på om det er mer enn en der inne..
 
9+5

Kvalmen er mindre tilstede (blir selvfølgelig litt urolig med en gang!), men jeg er fortsatt ganske trøtt og blir fort sliten.

Nå nytes ferie med mine fine.❤
 
11+5

Nå nærmer jeg meg veldig magiske 12 og tul. Skal på tul på fredag. Kjempespent! Håper det er liv og at alt ser fint ut. ❤

Ellers har vi fortalt det til noen få nå. Mine foreldre, og noen av søsknene våre. Mine foreldre har visst det noen uker, for mamma skjønte det. Jeg så visst så sliten ut, så hun mistenkte det. Så det på øynene mine, sa hun. Resten av nær familie, samt noen nære venner får vite det gradvis etter tul om alt ser fint ut.
 
Tidligere i uka drømte jeg forresten at jeg var på tul og at de klarte å se at det var ei jente. Magefølelsen min sier jente, men vil får se når det blir oul en gang i september.
 
Tidligere i uka drømte jeg forresten at jeg var på tul og at de klarte å se at det var ei jente. Magefølelsen min sier jente, men vil får se når det blir oul en gang i september.

Så gøy med tul på fredag! :) og spennende med magefølelsen. :D
 
12+6

Alt så fint ut på tul på fredag. Jeg ble flyttet fire dager frem. Det var herlig å få se den lille bevege seg, bokse med armene, sparke med beina og prøve å fange tærne sine. Og hjertelyden var selvfølgelig den vakreste musikk i mine ører!❤❤❤

I morgen er det første kontroll hos legen. Tenker å ta kontrollene det er mulig å ta hos jordmor hos jordmor, og bare den første pluss glukosetesten hos legen.

Ellers er både kvalme og trøtthet borte!
 
Gratulerer med å ha passert de magiske 12 ukene og med bokseren i magen ❤️
 
15+1

Lurer på om jeg kanskje har kjent de første svake bevegelsene. Men jeg er ikke helt sikker.. håper alt er bra der inne. Snart er det bare tre uker til OUL. Gleder meg til å få se den lille igjen.❤
 
Back
Topp