Shampoo til barn

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Nå trenger vi ny shampoo snart, og trenger tips til en som kanskje kan hjelpe mot krusete hår.

Det er spesielt frøkna sitt hår som er utfordrende. Børster håret og det er fint en liten stund før det kruser seg igjen.. (hun ser alltid bustete ut:p
)
Gode tips til shampoo eller andre ting som kan hjelpe?
 
Her hjelper det mye å flette håret eller sette det opp på andre måter :)
 
Her hjelper det mye å flette håret eller sette det opp på andre måter :)
Uff, jeg er dårlig på å stelle hår (sette det opp og flette det osv) :hilarious:

Ikke er det lett å få øvd seg heller, det kribler i frøkna når jeg prøver å stelle det :p
 
Uff, jeg er dårlig på å stelle hår (sette det opp og flette det osv) :hilarious:

Ikke er det lett å få øvd seg heller, det kribler i frøkna når jeg prøver å stelle det :p
Hvor gammel er hun?? her hjelper det med noe å gjøre imens (typ klemme på sånn slim i nett, spille på tlf)
Bruk riktig hårbørste også (minsten vil bruke tangle teezer, jeg og nr2 bruker stor grov trebørste fra body shop)
Flette hjelper mye også og om du får til øvelse så gjør det mester :p
 
Hvor gammel er hun?? her hjelper det med noe å gjøre imens (typ klemme på sånn slim i nett, spille på tlf)
Bruk riktig hårbørste også (minsten vil bruke tangle teezer, jeg og nr2 bruker stor grov trebørste fra body shop)
Flette hjelper mye også og om du får til øvelse så gjør det mester :p
Hun ble 3 i april :)
Hun får låne tlf noen ganger når jeg prøver meg, men da går hodet opp og ned. Opp for å kikke hva jeg gjør, og ned for å se på tlf :hilarious:

Jeg får bare øve :D fletter meg selv hele tiden, men vanskeligere på andre, blir helt motsatt av hva jeg er vant til:p
 
Hun ble 3 i april :)
Hun får låne tlf noen ganger når jeg prøver meg, men da går hodet opp og ned. Opp for å kikke hva jeg gjør, og ned for å se på tlf :hilarious:

Jeg får bare øve :D fletter meg selv hele tiden, men vanskeligere på andre, blir helt motsatt av hva jeg er vant til:p
Begynn med vanlig flette rett ned bakpå hode, hjelper det å :) blir nok litt lettere å få til
 
Bruker hårolje på jenta mi. Hun har krøller så det buster seg lett, hårolje hjelper godt :)
 
Samme her... Og hun liker ikke å ha noe i håret heller, aldri likt. Hun er 7.

Men jeg kjøpt en hårkur, og bruker det som balsam et par ganger i uka. Hjelper noe

Eller hårolje.
Gliss har en, den kan man få på matbutikk hvis man er heldig, eller hos frisør.

Har brukt frisørsjampo, men synes ikke det har noe å si.
 
Mi har også krøller, og de blir så bustete/fluffy:p hvilken hårolje er du fornøyd med?

Vi har marrocan oil, en fra rituals og en til jeg ikke husker navnet på... vi foretrekker førstnevnte. Men vær forsiktig å bare ta bittelitt i det tynne håret! Ellers blir det fett :hilarious:
 
Back
Topp