Oss testetøser imellom

Mine EL tester blir aldri helt positive. Plutselig dagen etter jeg har fått en slik test, så er den like negativ som den øverste. Jeg aner ikke hvorfor det er slik. Jeg har fått en positiv EL test i hele mitt liv, men da var jeg gravid :p Som noen her inne sa kan det være jeg får på natten og har kort. :) Jeg har EL slim, så jeg vet det er rundt el nå. Bruker bare dem som en pekepinn.
Får heller ikke alltid positiv el-test pga kort LH-topp :) Men da ville jeg stolt på kroppen din og el-slim, og kanskje lagt litt aksjer igjen om to dager hvis dere får det til :D

Det sies det men jeg veit detta her går gale.
Jeg vet du har vært gjennom dette før så skal ikke motsi magefølelsen din, men jeg håper til siste slutt at den tar feil denne gangen

Her er mens flere dager for sein, jeg har forventet den siden fredag. Kun blanke tester, senest i går kveld. Er i dag CD 31 og 17 DPO.. tror ikke jeg er gravid, og vil ha mensen så neste PP kan starte!!

Men er det noen her som har opplevd at tidligtester ikke slår ut selv om man er gravid, og over IKM..?

Får heller ikke alltid positiv el-test pga kort LH-topp :) Men da ville jeg stolt på kroppen din og el-slim, og kanskje lagt litt aksjer igjen om to dager hvis dere får det til :D
Hompa igår, skal idag, og i morgen. Og ja, kanskje hele uka for å være sikker. haha, neida, joda :P

Omg! Er det strek jeg ser??
Klarte ikke å dy meg, så tok en ny test på ganske utvannet urin etter å holdt meg i nesten 5 timer men drukket mye brus. Denne gangen en test fra Lloyds, og jeg synes jeg ser svak strek her også?! Kan vel ikke få skyggestrek på to forskjellige tester samme dag vel?

Vedlegg

• B559119E-E430-4473-BFA7-878BA25C37CF.jpeg
    B559119E-E430-4473-BFA7-878BA25C37CF.jpeg
    47,5 KB · Visninger: 118
  • 075CD86C-31EF-4ADD-9AAA-1479D7DF309E.jpeg
    075CD86C-31EF-4ADD-9AAA-1479D7DF309E.jpeg
    42,5 KB · Visninger: 128
Klarte ikke å dy meg, så tok en ny test på ganske utvannet urin etter å holdt meg i nesten 5 timer men drukket mye brus. Denne gangen en test fra Lloyds, og jeg synes jeg ser svak strek her også?! Kan vel ikke få skyggestrek på to forskjellige tester samme dag vel?
Skimter noe. La det bli sterkere :)

Ny test i dag. Samme merke, litt tydeligere strek i dag. I går kunne jeg bare skimte noe som lå bak, i dag er det en tydeligere strek. Den ser rosa ut. Ååh. Jeg håper sann :happy:
IMG_20190813_080210.jpg
IMG_20190813_080259.jpg
nesten umulig å se på bilder, men mitt øye fanger :woot:

Back
Topp