To tette

Bæresjal er et must. Her ammes det mye fra gulvet for å kunne være med de to andre. Har også vært mye i åpen barnehage for å kunne få litt «avlastning» gått hjemme med to av gangen begge gangene. 2,5 åringen starta i Bhg i AUG, går nå hjemme med han på 1,5 år og vesla på 8 mnd. Rutiner har også hjulpet meg masse. Brukte mye lekegrind i starten for å kunne skjerme babyen da jeg f eks lagde mat el var på do, om hun da ikke var i bæresjal.

Gratulerer så mye igjen ❤️
 
Takk for mange gode tips og tanker dere:Heartblue:Heartpink
Det har tatt litt tid å få dette til å synke inn da det ikke var planlagt med to så tette barn, men kjenner jeg gleder meg mer og mer for hver dag som går. Jeg er også utrolig spent på hvordan svangerskapet blir siden jeg hadde Hypermesis med gutten min. Litt spent på om jeg blir like dårlig denne gangen.
 
Gratulerer så mye!:happy:
 
Hadde ting vært A4 med Leah hadde vi nok kjørt på med en gang. Bruker ikke prevensjon nå, men sjansen er jo liten sett historien vår. Mannen vil også ikke ha fler (begge sliter med den fysiske helsen) med det første/aldri. Men tenker vi får se om ett års tid når Leah kanskje har begynt i barnehagen og hverdagen går fremover.
 
Gratulerer så mye! De vil få mye glede sv hverandre etterhvert:Heartred
 
Gratulerer! Har to relativt tette, 18mnd mellom. Har gått greit, men hadde jeg vært alenemamma så hadde jeg nok gått på en smell... evig takknemmelig for at det kun kom 1 og ikke tvillinger, fordi disse to guttene mine krever en voksen hver :)
 
Gratulerer! 20 mnd mellom mine to eldste, det var hektisk men gikk absolutt veldig fint :) Man er jo da i småbarnstralten allerede, så man har gjerne greie rutiner på det meste.
 
Jeg er veldig spent på hvordan livet blir med to små som det kun er 16 mnd mellom. Forberedt på at det blir ekstremt travelt! Fikk vite på tul at det blir en jente denne gangen:Heartpink Har gutt fra før.:Heartblue

Så morsomt med en av hver :) Det blir en hektisk hverdag med to tette ja. Skal du ha begge hjemme eller eldste i Bhg? For da vil det jo lette litt. Jeg hadde mine hjemme frem til nesten 2 år. Fungerte fint og gikk mye i åpen Bhg. Legger meg stort sett tidlig da jeg aldri vet hva natta byr på pg generelt er sliten fra dagen.

De to eldste her har blitt som knoll og tott i sommer. Skikkelig funnet tonen i sommer. Er så gøy å se hvor mye glede de har av hverandre. Gled deg!
 
Så morsomt med en av hver :) Det blir en hektisk hverdag med to tette ja. Skal du ha begge hjemme eller eldste i Bhg? For da vil det jo lette litt. Jeg hadde mine hjemme frem til nesten 2 år. Fungerte fint og gikk mye i åpen Bhg. Legger meg stort sett tidlig da jeg aldri vet hva natta byr på pg generelt er sliten fra dagen.

De to eldste her har blitt som knoll og tott i sommer. Skikkelig funnet tonen i sommer. Er så gøy å se hvor mye glede de har av hverandre. Gled deg!

Gleder meg veldig, men er forberedt på noen tøffe år fremover med to bleieunger:happy:

1 åringen starter i barnehagen om et par uker. Blir spennende
 
Gleder meg veldig, men er forberedt på noen tøffe år fremover med to bleieunger:happy:

1 åringen starter i barnehagen om et par uker. Blir spennende
Lykke til!

Får ca 18mnd mellom mine, tror det blir travelt
 
Back
Topp