Hva hvis det er flere der inne?

LSB

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Påskekyllingene 2020
Hvordan tror du at du hadde du reagert om det var to eller tre(!) inne i magen? Jeg tror jeg hadde halvveis besvimt, blitt ca 50/50 glad og skrekkslagen :p
 
Dett er nr 4 og absolutt siste kroken på døra!
Er det 2 blir det 4 og 5! Omg, krise tenker jeg!!
Vi har plass, men det må virkelig kreve sin mann (kvinne)
 
Oj hjelpes. Det tørr jeg ikke tenke på en gang :nailbiting: da må vi ha ny bil og innrede garasjen for å ha plass til nr 3 og 4. Krysser alt jeg har for at det er en:smiley-ashamed005
 
:sorry::wideyed:

Også hadde jeg besvimt..
Nr 3 og 4..åh hjelpes.. :wideyed:
 
Tvillinger? Kjør på:p Vi har ingen enda, og har jo lyst på flere... Har flere venninner som har fått tvillinger, og de har nå overlevd;) Nå får man jo lengre permisjon også, hvis det er flerlinger:) Men trillinger er jeg litt mer skeptisk til... Større risiko for problemer, større påkjenning for kroppen og sikkert fullstendig kaos når de er ute:hilarious:
 
Tvillinger? Kjør på:p Vi har ingen enda, og har jo lyst på flere... Har flere venninner som har fått tvillinger, og de har nå overlevd;) Nå får man jo lengre permisjon også, hvis det er flerlinger:) Men trillinger er jeg litt mer skeptisk til... Større risiko for problemer, større påkjenning for kroppen og sikkert fullstendig kaos når de er ute:hilarious:
Tenkte det samme med både en og to men nå vil vi ha 3 barn og ikke 4 men man velger jo ikke så vi ønsker selvfølgelig en nr 4 også velkommen :happy:
 
Vi ble gravide i januar, men mistet i mai.. det viste seg å være tvillinger. Jeg gikk på tidlig ul alene fordi mannen var i utlandet, og han sa «ser aldri noe på de skjermene der uansett».

Jeg fikk totalt sjokk, og panikk da gyn sa at «joda her er to hjerter som slår. Det er tvillinger». Dette skulle være siste og nr 3. Plutselig var det snakk om 3 og 4!!

Har faktisk skrevet litt mer om det i dagboken i dag :cat: se link (siste innlegg i dagboken):

https://forum.babyverden.no/threads/anlinneas-dagbok-håper-på-nummer-tre.1978131/page-4
 
Om det er mer enn én må vi flytte, og det har jeg ikke lyst til. Utover det skulle det nok gått fint.
 
Hvordan tror du at du hadde du reagert om det var to eller tre(!) inne i magen? Jeg tror jeg hadde halvveis besvimt, blitt ca 50/50 glad og skrekkslagen :p

Uff, jeg hadde fått sjokk da jah!
Her venter jeg nr 5 (som er siste) og om det skulle vise seg å være to hadde jeg fått panikk tror jeg...
Men hadde såklart vært like velkommen og vi skulle nå fått det til. De andre ungene er jo større så hadde hatt litt ekstra hender.

Men er veldig glad for at det bare er en, er ganske sikker på det!
 
Det håper jeg å unngå Tvillinger hadde vært veldig greit første gang, men håper virkelig at det bare er ett barn nå... Aner ikke sjansene for tvillinger ved ivf når man setter inn bare ett egg? (Satt inn to en gang i vinter etter klinikkens forslag - da var jeg veldig glad testen var negativ og tenkte at det skulle jeg aldri gjøre igjen )
 
Dette er mitt første barn og jeg hadde ikke hatt noe imot å fått to med en gang :D
 
Det hadde ikke gått for min del. Har allerede høyrisikosvangerskap med fare for prematur fødsel...
 
Huff, jeg håper inderlig at det kun er én. Greit at du får bittelitt lenger permisjon ved tvillinger, men det er jo veldig lite ekstra. Synes det burde vært dobbel permisjon med dobbelt så mange barn. Ser for meg at permisjonstiden blir mye mer hektisk og slitsom. Vi vil bare ha to barn, så jeg hadde også syntes at det hadde vært kjipt å bare få oppleve det én gang. Vil heller ha en først og så en til et par år seinere :)
 
Jeg håper det er bare en, men hadde det vært to hadde det gått fint. Annet enn at vi da må skaffe en annen bil, men per nå er ikke det et stort problem egentlig. Vi har plass, og siden vi har brukt så mange år på å bli gravid hadde det vært topp å «sikre seg» to på rappen. :) Men rent fysisk for min del, helst bare en.
 
Håper det bare er en der inne nå:) har to barn fra tidligere som er 5 og 7. Men man vet jo aldri! Vi hadde nok fått litt plassmangel etterhvert xsmile9
 
Back
Topp