Skravletråd

Det er altså helt fantastisk med temperatur på 16*C ute, etter en liten evighet med umenneskelig varme. :smiley-bounce012
 
Det er altså helt fantastisk med temperatur på 16*C ute, etter en liten evighet med umenneskelig varme. :smiley-bounce012

Ja endelig går det ann å være ute uten å lide. Har gått trilletur med ungene hver dag i varmen, men har måtte gå ut senest kl 08.00 for å ikke få heteslag. Deilig å kunne gå litt senere i dag.
 
Er egentlig både enig og uenig. Skjønner litt også at de ønsker å lukke gruppa. Er sikkert mye personlig som blir delt som man kanskje bare vil dele med de som er der og ikke vil at naboen f.eks skal vite om.

Er litt slik jeg tenker her også inne på den skjulte gruppa, at selv om jeg føler meg veldig trygg på de som er i gruppa nå, så kan plutselig andre også melde seg inn. Og da er jo fare for at naboen ser det du skriver noe større enn om gruppen blir lukket.

Men synes jo at når det er på facebook og man viser egen identitet at det burde være åpent for resten også, man vil jo alltid være litt ekstra obs på hva man deler på nettet når man ikke er anonym.
 
Last edited by a moderator:
Det var en merkelig praksis.. forstår behovet for hemmelig, det har vi jo her også.. men hvorfor opprette en gruppe å ekskludere de som ønsker å være med?
 
Back
Topp