Symptomer

Bazinga92

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Noen som merker noe til symptomer enda? Jeg har selv kjent på endel stikninger i dag, på hver side av underlivet, litt langt ut ved lysken på en måte. Ellers ingenting.
 
Jeg merket kvalmen allerede rundt positiv test, typ 12-13 DPO. Så var det litt mindre i en ukes tid, før det har kommet tilbake de siste dagene. Ikke oppkast enda, men definitivt uggen hver gang det har gått en stund siden sist gang jeg spiste noe. Var temmelig kvalm i mange uker sist, hadde håpet å slippe billigere unna denne gangen, men kan se ut som det blir ny runde:dead:

Kjente endel murring og stikking for en ukes tid siden, det har roet seg veldig nå. Men i dag kom første anfall av «gravid-trøtthet». Plutselig helt gåen, sovnet på sofaen og sov to timer i strekk fra klokken 14. Jeg sover ALDRI på dagtid til vanlig.

5+2 i dag
 
Jeg har ikke så mange symptomer egentlig, litt murringer og jeg er litt småkvalm innimellom, men ikke i nærheten av det jeg forbinder med svangerskapskvalme... Litt ømme pupper har jeg forsåvidt også, jeg er i uke 4+5 i dag.
 
Første jeg merket var svimmelhet, derfor jeg testet så tidlig også (8dpo). Puppene ble også ømme rett rundt el tiden og har fortsatt å være det. Kjenner jeg blir fort trøtt og sliten og i tillegg har jeg litt mensmurringer innimellom:)
 
Jeg har vært ekstremt trøtt og ganske kvalm siden 7 dpo, men i dag (3+6) har formen vært ganske fin. Blir så klart veldig bekymra og rett for at det betyr at jeg kommer til å miste.. Testene stiger slik de skal men jeg er så bekymret :(
 
Jeg er trøtt.. mye trøtt.. ellers er det puppene som er litt større og ømmere enn vanlig. Ikke skikkelig kvalm ennå, men litt uggen til tider
 
Jeg har vært ekstremt trøtt og ganske kvalm siden 7 dpo, men i dag (3+6) har formen vært ganske fin. Blir så klart veldig bekymra og rett for at det betyr at jeg kommer til å miste.. Testene stiger slik de skal men jeg er så bekymret :(

Er så lett å bli bekymret, iallefall i starten da vi leter etter symptom og bekreftelse hele veien. Skjønner deg godt! Men så lenge testene stiger er det et godt tegn!
 
Er så lett å bli bekymret, iallefall i starten da vi leter etter symptom og bekreftelse hele veien. Skjønner deg godt! Men så lenge testene stiger er det et godt tegn!

siterer denne, det er helt drøyt hvordan tankene svinger, og hvordan en leter etter symptomer i spesielt disse første ukene. sikkert derfor jeg er trøtt, overarbeidet hjerne på symptomjakt :p
 
Jeg er i god form! Magen er veldig oppblåst, og kjenner meg trøttere en vanlig, ellers merker jeg ikke noe spesielt. Litt uggen til tider, men ikke kvalm. 5+2 i dag ca :)
 
Hadde mesenkramper og murringer i magen siden onsdag, fikk ømme bryst søndagen, tok 3 tester i går hvor alle var positiv. Når jeg tenker meg om så var jeg unaturlig trøtt og sist uke. gravid for første gang, alt er så nytt :happy093
 
Godt å se andre med murringer og mensenlignenee smerter. Jeg var så bekymret i går kveld. Heldigvis er det bedre i dag. Kjenner bare litt innimellom. Men det er jo ikke rart at man kjenner at det skjer ting der..
Er min første gang også, så alt er nytt og spennende.
Har veldig ømme pupper, og har begynt å være skikkelig kveldstrøtt. Tar vanlig sovepiller for å få sove, men nå i det siste har jeg sovnet uten :hilarious:
 
siterer denne, det er helt drøyt hvordan tankene svinger, og hvordan en leter etter symptomer i spesielt disse første ukene. sikkert derfor jeg er trøtt, overarbeidet hjerne på symptomjakt :p

Ahh så det er en av grunnene til trøttheten :hilarious:
 
Jeg har også mensaktige murringer og er veldig trøtt. I tillegg er jeg skikkelig oppblåst, og har en del luftsmerter. Jeg pleide ikke å være så oppblåst før, så tror det har en sammenheng med graviditeten.

Jeg har hatt veldig ømme nipler, men det har jeg ikke nå lenger (det bekymrer meg selvfølgelig). Fortsatt litt ømme pupper. Hittil har jeg noen ganger vært litt kvalm, men ikke noe sånn voldsomt. Veldig gøy å lese om alles symptomer!
 
Jeg har hatt en del mensen lignende smerter, og vert kvalm de to siste morgenene. I dag tidlig kastet jeg opp også :wacky:
 
Kvalme. Sist svangerskap hadde jeg ingen kvalmeplager, men nå er kvalmen her allerede i 4+6...
 
Syke drømmer, ekstremt tørr i munnen og veldig tørst :woot: så må jeg tisse hver time :smiley-bounce012
 
Bekkenplager, kvalm av og til ( sånn kvalm som når man er kjempe sulten), oppblåst og føles ut på magen som om jeg har spist alt for mye mat (strammer) er 3+6 i dag
 
Først og fremst veldig ømme pupper, oppblåst mage deluxe, stikking/murring i livmor og lysken, bobling i magen, litt svimmel, fryser og svetter om hverandre og tisser oftere :)
 
Back
Topp