Terminliste❤️

Jeg er 8+5 idag og ser ut som det går galt Tenkte jeg var over på den sikre siden men startet med murring i magen og litt brun utflod igår kveld og når litt mer....Er pt. på ferie i utlandet så kjipt dette her

Trenger ikke være at det går galt. Jeg hadde også litt brun utflod på den tiden. Har også hatt murringer. Men fikk se et hjerte som slo senest på mandag.

Krysser fingrene for at alt er i orden med din også :Heartred
 
Da har jeg endelig fått rota meg til og oppdatert lista:) Det ble mange og ta igjen så dere får unnskylde meg om noen er glemt og evt gi meg en påminnelse. Men jeg tror alle som har skrevet seg på har kommet med nå:)
 
Ja Bodø. Å så spennende da :happy: har du flere alternativer å velge mellom eller, siden du sier muligens?
Hører til Vesterålen, men på grunn av komplikasjoner tidligere er jeg usikker på om jeg får lov til å føde her :rolleyes: Og dersom det blir snakk om overtid kommer mannen til å kreve at vi skal til Bodø :wacky: Sist gang ble ungen sendt dit uten oss etter fødselen.
 
Hører til Vesterålen, men på grunn av komplikasjoner tidligere er jeg usikker på om jeg får lov til å føde her :rolleyes: Og dersom det blir snakk om overtid kommer mannen til å kreve at vi skal til Bodø :wacky: Sist gang ble ungen sendt dit uten oss etter fødselen.

Skjønner, da er vel det det beste ja, allefall hvis overtid. Huff, det må ha vært grusomt å få ungen sendt bort alene:sad010
 
Skjønner, da er vel det det beste ja, allefall hvis overtid. Huff, det må ha vært grusomt å få ungen sendt bort alene:sad010
Har hørt at det har blitt veldig bra i Bodø nå, så det er vel helt greit om vi må dit :) Ja, det var ikke det morsomste jeg har vært med på :rolleyes: Tok et par dager før jeg fikk reise etter, men pappaen dro ned dagen etter fødsel.
 
26.mars Ålesund
 
28 mars.. usikker på sted
 
Kanskje det hadde vært lurt å ha ein "Våre viktigste tråder", slik at tråder som terminlista ikkje forsvinner? :)

Henta frå informasjonstråden til forumansvarleg:
"Ofte er det mange tråder som blir klistret på toppen etter medlemmenes ønsker.
Derfor vil vi svært gjerne at en av dere lage en tråd som heter noe med "Våre viktigste tråder", og i hovedinnlegget på den tråden legger dere linker til alle tråder som er viktige for dere. F.eks terminliste, skravletråd, middagsmenytråd, vogntråd, fødeliste osv osv ;)
Eneste som skal stå på topp og ikke fjernes derifra er infoen fra moderatorstaben."
 
Kanskje det hadde vært lurt å ha ein "Våre viktigste tråder", slik at tråder som terminlista ikkje forsvinner? :)

Henta frå informasjonstråden til forumansvarleg:
"Ofte er det mange tråder som blir klistret på toppen etter medlemmenes ønsker.
Derfor vil vi svært gjerne at en av dere lage en tråd som heter noe med "Våre viktigste tråder", og i hovedinnlegget på den tråden legger dere linker til alle tråder som er viktige for dere. F.eks terminliste, skravletråd, middagsmenytråd, vogntråd, fødeliste osv osv ;)
Eneste som skal stå på topp og ikke fjernes derifra er infoen fra moderatorstaben."

Gjort :) men hvordan lager jeg linker? :wacky:
 
Back
Topp