Tett i nese ?

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
flere som er gravidtett i nese og bihuler nå, har hatt det en stund. Noen som har noen triks og tips til hva som kan gjøre det bedre??
 
flere som er gravidtett i nese og bihuler nå, har hatt det en stund. Noen som har noen triks og tips til hva som kan gjøre det bedre??

Jepp! Var plaget med det sist også. Fikk resept på Nasonex, funket greit for meg. Har bare ikke kommet meg til lege ennå denne gangen, men kommer garantert til å gjøre det etterhvert, spesielt når det går mot tiden man føler man er en blåhval som må opp til overflaten for litt luft :dead::hilarious:
 
Jeg er også ganske tett, men har ikke gjort noe med det enda :laughing002
 
Tak
Jepp! Var plaget med det sist også. Fikk resept på Nasonex, funket greit for meg. Har bare ikke kommet meg til lege ennå denne gangen, men kommer garantert til å gjøre det etterhvert, spesielt når det går mot tiden man føler man er en blåhval som må opp til overflaten for litt luft :dead::hilarious:
Takk for tips, da skal jeg spørre legen om det neste gang❤️ Kjenner jeg føler meg i pusten som en blåhval allerede... sliter om natta med å puste og nå sliter jeg like mye om dagen så må finne en løsning.
 
Tak

Takk for tips, da skal jeg spørre legen om det neste gang❤️ Kjenner jeg føler meg i pusten som en blåhval allerede... sliter om natta med å puste og nå sliter jeg like mye om dagen så må finne en løsning.

Haha. Håper det kan hjelpe deg. Er heldigvis ikke så ille om natten her ennå, men herregud jeg blir tungpustet bare av å gå opp trappene hjemme, rart hva det ekstra blodet i omløp gjør!
 
Jeg har vært plaget av bihulene over lengre tid fra før, og bruker Avamys spray som jeg har fått av øre-nese-halsspesialist. Føler meg derfor helt fin!
 
Bruker Miwana saltvannsspray. Det fungerer helt ok. Savner otrivinen, men den skal man jo ikke ta så mange dager i strekk.
 
Jeg må snyte meg ganske ofte, ellers tetter det seg helt.

Vis det er ille, anbefaler jeg nesehorn (kjøpes på apotek) og saltvannsløsning (apotek) til å skylle med. Funker helt gull :) Jeg pleier å bruke det når jeg er forkjølet. Åpner opp skikkelig.
 
Jeg må snyte meg ganske ofte, ellers tetter det seg helt.

Vis det er ille, anbefaler jeg nesehorn (kjøpes på apotek) og saltvannsløsning (apotek) til å skylle med. Funker helt gull :) Jeg pleier å bruke det når jeg er forkjølet. Åpner opp skikkelig.


Jeg syns det kjennes ut som om man skyller hjernen på veien, jeg...:p
 
Jepp! Var plaget med det sist også. Fikk resept på Nasonex, funket greit for meg. Har bare ikke kommet meg til lege ennå denne gangen, men kommer garantert til å gjøre det etterhvert, spesielt når det går mot tiden man føler man er en blåhval som må opp til overflaten for litt luft :dead::hilarious:
Jeg bruker nasonex til vanlig og fikk streng beskjed om å kutte ut av legen da jeg ble gravid:eek:
 
Jeg må snyte meg ganske ofte, ellers tetter det seg helt.

Vis det er ille, anbefaler jeg nesehorn (kjøpes på apotek) og saltvannsløsning (apotek) til å skylle med. Funker helt gull :) Jeg pleier å bruke det når jeg er forkjølet. Åpner opp skikkelig.
Bruker nesehorn jeg også, men vanskelig å ha med seg rundt når det tetner til når jeg er ute. Men ja nesehorn er helt fantastisk.
 
Kanskje min lege som ikke er oppdatert:wacky:
Min lege mente alle kvalmestillende var farlig så jeg stoler på sykehuset fra nå av og ikke legen. Men ja de er vel ikke alle helt 100% oppdaterte.
 
Jeg er også tett, men har ikke gjort noe med det. Bare prøver å snyte meg og spyler litt vann i nesen når jeg dusjer
 
Jeg må snyte meg ganske ofte, ellers tetter det seg helt.

Vis det er ille, anbefaler jeg nesehorn (kjøpes på apotek) og saltvannsløsning (apotek) til å skylle med. Funker helt gull :) Jeg pleier å bruke det når jeg er forkjølet. Åpner opp skikkelig.
De er MYE bedre de nesesprøytene. Får mer trykk og lettere å spyle gjennom. Fås kjøpt som en liten pakke med noe saltvannsposer og denne sprøyten. Jeg kunne ikke fordra nesehorn :dead:
 
Eneste gangen jeg ikke har vært tett var da jeg tok toget på mandag :D Men det er kanskje ikke et alternativ å gjøre i hytt og pine :laughing002
 
Back
Topp