Holder babyen deg våken ?

~Ønskebarn17&19

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Om natta? Hva synes du om det ?
 
Selv har jeg lovet meg selv etter en lang humpete vei med komplikasjoner å aldri bli sur/irritert for at babyen holder meg våken. Hittil er det bare koselig at det er fest i magen. Men vet av erfaring at jo lenger man kommer jo mer ubehagelig blir det da hver dråpe søvn teller.. :p
 
Han er veldig aktiv, men hittil har det ikke hindret søvnen :) Enten klarer jeg å sove til tross for bevegelsene, eller så roer han seg idet jeg skal til å sove. Merker at han blir sterkere og bevegelsene kraftigere, så spent på hvor lenge det går så bra som nå :p
 
Nei absolutt ikke. Kjenner litt bevegelser når jeg legger meg, men ikke såpass mye eller kraftig at jeg ikke får sove.
 
Blir i alle fall liggende en stund og kjenner etter, så da holder jeg meg selv våken ved å konsentrere meg om det :p Bevegelsene har hittil ikke vært så kraftige at de holder meg våken.
 
Veldig aktiv men får sove om natta enn så lenge :p Tror jeg hadde hatt mer problemer med å sove med en rolig baby :hilarious:
"HaaaAAAlllLLLoo, leeeeever du?!?!?" *dytte på magen*:eek::hilarious:
Slik er det å være nervevrak. Heldigvis har mine babyer alltid vært aktive slik at jeg ikke har trengt å bekymre meg for mye
 
Her kjenner jeg veldig lite enda (foranliggende morkake). Ett lite dult ett par ganger om dagen bare. Så jeg gleder meg til å kjenne mer og kraftigere, og mannen gleder seg stort til å kjenne utenpå:)
 
Ikke så det forstyrrer søvnen, brødrene på 5 og 7 derimot har en tendens å komme iløp natta innimellom.
 
I går slet jeg med å sovne pga. sparking, jeg sovner jo til slutt men når man ligger der og neesten har sovnet og noen småpugger deg nede i magen merkes det jo :hilarious: Men heller det enn å ikke kjenne noe, spesielt nå nå jeg har kjent liv hver dag i et par uker. Ble stressa når det var rolig tidligere i uka, men da hadde hun sikkert bare snudd seg.
 
Masse spark ide jeg legger meg, men så gir det seg. Men i dag tidlig fikk jeg noen ubehagelige spark i siden når jeg lå på siden, så da var det bare å endre sengeleie og se om det hjalp. Iallefall ikke snakk om å sove da:hilarious:
Men ennå ikke holdt meg våken på natten...
 
I går slet jeg med å sovne pga. sparking, jeg sovner jo til slutt men når man ligger der og neesten har sovnet og noen småpugger deg nede i magen merkes det jo :hilarious: Men heller det enn å ikke kjenne noe, spesielt nå nå jeg har kjent liv hver dag i et par uker. Ble stressa når det var rolig tidligere i uka, men da hadde hun sikkert bare snudd seg.
Skjønner deg godt og er så enig
 
Babyen er veldig aktiv ved leggetid. Det er betryggende og jeg hadde nok slitt mer med å få sove om den var rolig! Men det hender nok at han holder meg våken lengre enn jeg ellers ville vært. Synes bare det er utrolig koselig å kjenne babyen når jeg ligger i senga for å sove.
 
Det var ikke snakk om å sove mellom 5 og 6.30 i natt :p da var det spark, tramp og diverse rotering. Sovnet etterpå da, begge 2
 
Babyen er veldig aktiv ved leggetid. Det er betryggende og jeg hadde nok slitt mer med å få sove om den var rolig! Men det hender nok at han holder meg våken lengre enn jeg ellers ville vært. Synes bare det er utrolig koselig å kjenne babyen når jeg ligger i senga for å sove.
Så koselig :Heartred:Heartred
 
Nei, kjenner ikke så mye bevegelse enda. Syns nesten det har vært litt lite mtp morkakeplassering og at det er tredje svangerskapet. Gruer meg nesten litt til neste ultralyd, redd lille ikke helt har det som han skal.

Hadde vært veldig beroliget av så aktiv baby mtp historikken min, så jeg begynner nesten å slite mer med at jeg syns det er for rolig.
 
Får sove, men merker mer spark på kvelden og tidlig om morgenen. Sjeldent jeg våkner av det. Noen ganger kan det være litt ubehagelig hvis jeg ligger på siden og får mer spark nederst. Er bare i uke 20, så regner med at disse sparka kommer til å ta seg opp etterhvert. Foreløpig skal jeg ikke klage!
 
Min er veldig aktiv kl 06 til Ca kl 07
Det er såpass fest i magen at jeg våkner da det føles ut som den hopper på blæra så må jo løpe på do men legger meg men da er det enda masse liv❤️
 
Holder meg ikke våken enda, men det kommer nok. Husker bare ikke helt når det skjedde med frøkna.
 
Back
Topp