Kraftig blødning, hva gjør man?

Hurraaa

Forelsket i forumet
Er i dag 13+0. Lå på sofaen i sta, og da jeg reiste meg opp kjente jeg at noe rant. Kjente med hånden utenpå shortsen og den ble full av blod. Før jeg kommer til badet har det rent gjennom trusa og shortsen og helt ned til anklene mine.

En time siden nå og blør fortsatt. Legen har stengt, legevakt ikke åpnet ennå. Hva hadde dere gjort?

Ikke spesielt vondt i magen, litt ubehag. Blødd litt tidligere i svangerskapet, men kun på papiret når jeg har vært på do.

Skal på tidlig ul i morgen, men kjenner jeg gruer meg til hva jeg kan se der. :(
 
Jeg hadde stoore blødninger i svangerskapet, men ikke vondt. Dra til legevakt og få be om å få bli sendt inn til sykehuset.
 
Ring til legevakt, evt sjekk om legen din ahar et nummer for øyeblikkelig hjelp for da kan de koble deg videre.
Håper det er uskyldig, men synes absolutt du burde få noen til å se på det hvis det blør så mye ❤️
 
Ville tatt kontakt med legevakt med en gang den åpnet evt ringt privat dersom det er et tilbud der du bor slik at du får sjekket det opp.

Krysser fingrene for at det er uskyldig
 
Huff, nei så ekkelt!! Krysser fingrene for at alt går fint. Med min første hadde jeg en blødning i uke 16, som tilsvarte mensblødning i noen dager, måtte ha bind og bytte dette ganske ofte. Men alt stod fint til og de fant aldri ut hva det var. Hun er i dag 5 år
 
Jeg blødde som en gris to ganger, med skikkelige smerter og alt, i uke 6-7.. Ble innlagt på sykehuset fordi de var helt klar for å operere meg for abort igjen(skjedd før)
fortsatt gravid i uke 26 nå, så her var det utrolig nok uskyldig :)
 
For en ekkel opplevelse det må ha vært :( Håper alt går bra! ❤️
 
Har vært hos legevakt. Normalt sett ville han henvist til sykehus, men det tok noen dager. Siden jeg uansett skal på UL privat i morgen var ikke det noe vits.

Han mente også at det fint kunne være en abort selv om det ikke gjorde vondt. :(
 
Här är en till som blött kraftigt, fast i vecka 11. Var som om två dagars mens kom under en natt. Hade inget liknande i första graviditet, så det var en chock minsann. Åkte till legevakten och allt såg fint ut.
Håller tummarna för dig! Styrkekram!
 
Jeg blødde som en gris to ganger, med skikkelige smerter og alt, i uke 6-7.. Ble innlagt på sykehuset fordi de var helt klar for å operere meg for abort igjen(skjedd før)
fortsatt gravid i uke 26 nå, så her var det utrolig nok uskyldig :)
Uff så leit. Men så bra det gikk bra. :) fikk du noe svar på hvorfor?
 
Har vært hos legevakt. Normalt sett ville han henvist til sykehus, men det tok noen dager. Siden jeg uansett skal på UL privat i morgen var ikke det noe vits.

Han mente også at det fint kunne være en abort selv om det ikke gjorde vondt. :(
Lykke til imorgen ❤️ Krysser alt jeg har for at det er uskyldig!
 
Här är en till som blött kraftigt, fast i vecka 11. Var som om två dagars mens kom under en natt. Hade inget liknande i första graviditet, så det var en chock minsann. Åkte till legevakten och allt såg fint ut.
Håller tummarna för dig! Styrkekram!
Uff så leit. Fant de ut hvorfor du blødde? Hva sjekka de på legevakten? Jeg tok bare urinprøve, tempen og blodtrykk. :/
 
Huff, nei så ekkelt!! Krysser fingrene for at alt går fint. Med min første hadde jeg en blødning i uke 16, som tilsvarte mensblødning i noen dager, måtte ha bind og bytte dette ganske ofte. Men alt stod fint til og de fant aldri ut hva det var. Hun er i dag 5 år
Så skummelt. Men så bra det endte bra <3
 
Uff så leit. Fant de ut hvorfor du blødde? Hva sjekka de på legevakten? Jeg tok bare urinprøve, tempen og blodtrykk. :/

Nej, men det var gammalt blod (brunt) så det hade antagligen legat en stund. De tog utvändig UL i tillägg till de proverna du nämnde. Detta var i Oslo.

Håller tummarna för morgondagen, och att du får ro ikväll.
 
Lykke til i morgen <3 <3
 
Back
Topp