Mat i konfirmasjon

I konfirmasjon ?
Det har jrg aldri fått servert faktisk , alltid vært varm middag
Konfirmasjon, dåp, begravelse - mye brukt der jeg kommer fra :p
Men en av snittevariantene er jo med varm karbonade på da, så «litt varmmat» blir det da :hilarious:
Skal jo sies at jeg har vært i konfirmasjoner der det serveres mer tradisjonell middag også ;) Den «beste» konfirmasjonen jeg har vært i serverte tapas, herrefred så mye godt! :D
 
Koldtbord er mest vanlig i vår familie. Synes det er greit, for da er det lett å tilrettelegge med tanke på allergier og annet :)
 
Alle konfirmasjoner jeg har vært i har hatt koldtbord:)
 
Konfirmasjon, dåp, begravelse - mye brukt der jeg kommer fra :p
Men en av snittevariantene er jo med varm karbonade på da, så «litt varmmat» blir det da :hilarious:
Skal jo sies at jeg har vært i konfirmasjoner der det serveres mer tradisjonell middag også ;) Den «beste» konfirmasjonen jeg har vært i serverte tapas, herrefred så mye godt! :D
Jai begravelse er snitter vanlig men aldri høry om det i konfirmasjon :)
 
Jeg har også konfirmant neste år.

Menyen er koldtbord med div

Reinsdyr eller hjorte gryte med ris og grønnsaker
Varm laks
Spekemat
Eggerøre
Laks
Forskjellige salater

Dette er en meny i pakkeprisen, men konfirmanten selv kan velge litt.
Tror han kommer til å byte ut varm laks med kylling.

Vi skal ha konfirmasjonen på en gård. Kjempefine lokaler. De har bygd om fjøsen/ låven til festlokaler
 
Koldtbord er det vanligste men vært borti middag også. Vi tar helt klart koldtbord, det skal tilrettelegges både veganer og allergier og konfirmanten selv, da er plukk og miks best, ellers må vi ha flere spesial-serveringer
 
Klubbhuset nærmest oss til en høy pris.....
Aiai.
Hos oss står det mellom Rustad café (De lager koldtbordet), Salt og pepper (3 retters middag) eller Galleri Klevjer (jeg lager maten, koldtbord/tapas)

Har booket alle tre, skal bestemme oss snart.
 
Taco i den siste jeg var i.
Ellers koldtbord, gjerne med en varmrett i tillegg
 
Aiai.
Hos oss står det mellom Rustad café (De lager koldtbordet), Salt og pepper (3 retters middag) eller Galleri Klevjer (jeg lager maten, koldtbord/tapas)

Har booket alle tre, skal bestemme oss snart.
Har ikke råd til å ha det ute vi med så mange gjester
Er det cafeen ved klevjer ?
Hva koster lokale ?
 
Har ikke råd til å ha det ute vi med så mange gjester
Er det cafeen ved klevjer ?
Hva koster lokale ?

Hvis en har plass hjemme er jo det supert. Ellers kan en leie et lokale og engen lage maten selv eller bestille. Kan gjøre det veldig billig samtidig som det blir kjempekoselig
 
Back
Topp