Drømmen om nr 2

Stinky

Elsker forumet
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Fikk i dag konstatert mine mistanker om påbegynt SA (8+2) og starter derfor på nytt. Har tidligere vært igjennom en MA og er egentlig glad for å slippe pillekuren det medfulgte selv om jeg helst skulle sluppet å starte på nytt. Føler dette er blodig urettferdig å gå gjennom dette nok en gang, men har heldigvis en frisk og fin 1åring.
Jeg har lange og ustabile sykluser da jeg fortsatt ammer, så jeg er spent på hvordan det blir fremover. Jeg har notert gårsdagen som CD 1, da det var da SA´en startet skikkelig. Ny forventet el er ca 2. juni, men kommer ikke til å teste da dette stresser meg.
 
Så leit! Følger deg gjerne og håper neste spire er en stayer. Så de når det hadde stoppet opp ?
 
Så leit! Følger deg gjerne og håper neste spire er en stayer. Så de når det hadde stoppet opp ?

Det sa hu ikke noe om, men utviklingen har vært treg og HCG lav, da jeg var 5+1 så hun ingenting på ultralyd og hcg var på 356 (fredag), mandagen etter var den på 689, så hu var redd for svangerskap utenfor livmor. 11 dager etter første time så vi bare plommesekken. Så det rakk nok ikke utvikle seg stort lenger enn dit. Har nesten ikke blødninger heller, å bare svake menssmerter, så det styrker nok mistanken om lite utvikling. Takk for at du følger :)
 
Jeg håper at neste spire kommer så raskt du er klar for det, og at denne gangen sitter den i 9 mnd :Heartred
 
Hadde forøvrig ganske svake symptomer, vare til og fra kvalme, kraftig hodepine flere dager på rad helt i starten, svak bekkenløsning, hormonell, tungpustet, litt ømme brystvorter (men merket nok bare til det grunnet amming) og høy temp (denne har bare gått nedover i helgen).

Da jeg hadde vellykket svangerskap var jeg kjempe kvalm lenge! Og andre symptomer som var mer fremtredende.
 
Jeg håper at neste spire kommer så raskt du er klar for det, og at denne gangen sitter den i 9 mnd :Heartred

Takk:Heartred humøret er bedre i dag å jeg ser litt lysere på tiden fremover! Håper at denne SA’en blir ferdig fort så vi kan starte planlegging fremover. Jeg er litt usikker på om vi prøver aktivt, men jeg kommer ikke til å unngå det heller. Så kommer det vel en ny når tiden er inne for det. I dag er jeg mest trist for å ha forlatt termingruppa!
 
Svar på første hcg etter påvist SA, 5000 blank. Tok ny i dag å håper at den skyer raskt!
 
ny hcg viste 5700, men antar den har sunket kraftig nå, for jeg har blødd mye og hatt heftige smerter! vil bare at dette skal være over :(
 
Blødningene ga seg til slutt, og appen beregnet el til 01.06. Vi har ikke gått inn for å prøve nå, fordi jeg er redd. Dessuten skal jeg om få mnd starte på siste semester og masteroppgave. Jeg vet ikke helt hvor jeg står, en del av meg vil ha en til raskt, mens den andre delen av meg er livredd for å bli gravid å måtte leve i usikkerheten igjen. Psyken min takler dette dårlig om dagen å jeg konsentrerer meg så vanvittig dårlig om eksamenene. Leverte den ene i går og skal ha siste eksamen neste mandag. Jeg gruer meg skikkelig fordi jeg klarer ikke å konsentrere meg nok til å forstå alt sammen..
 
Jeg er så svimmel og utslitt om dagen! Skjønner ikke hva det kommer av :( nå er det ganske nøyaktig to uker siden jeg sluttet å blø etter SA’en, men siden rett før helgen har jeg opplevd blod etter dobesøk. Det kommer kun på papiret, og etter det er alt som normalt igjen. Kanskje det fortsatt sitter igjen rester. Ikke vet jeg. Jeg er bare sliten og lei av å gå sånn som dette. Bare eksamen er overstått skal jeg få bestilt en legetime så jeg får sjekket opp i dette.
 
Håper du får en sjekk snart. Lykke til med eksamen :happy:
 
Eksamenen er for lengst over, å jeg venter fortsatt på mensen etter SA. Er ifølge appene 11 dager over ikm, i følge egne beregninger er jeg 13 dager over. Negativ test i går, så jeg går egentlig bare å venter. Vi har bestemt oss for å vente med prøvingen til august/september så jeg hvertfall rekker å skrive master ferdig. Om vi skulle være så heldige å treffe blink riktignok. Skreiv bachelor med baby i fjor, slitsomt nok bare det!
 
Vært skikkelig rar den siste uka, oppblåst og kvalm hver dag. Og kjempe trøtt! Er nok ikke gravid, men reagerer på hvordan kroppen har vært i det siste. Vi har en pause fra prøvingen å starter igjen i august/september for å unngå baby i tiden masteroppgaven skal skrives
 
Klemmer. Har tenkt på deg :Heartred
 
Fortsatt mye oppblåst, og både i går å i dag har jeg hatt lys rosa utflod. Fortsatt 8-9 dager til jeg skal ha mensen. Blir spennende å se om mensen kommer. Hadde jo vært litt typisk å bli gravid når vi har bestemt oss for å vente et par måneder på grunn av masteren. Men vi får se, kanskje det bare er starten på spotting :)
 
Ultraultrasvak strek på boost graviditetstest i dag, vet ikke om det er skygge eller ikke, men tester på nytt om et par dager. Hatt en del murringer i ettermiddag, men det har gitt seg igjen. Blir spennende å se hva testen sier :)
 
Ultraultrasvak strek på boost graviditetstest i dag, vet ikke om det er skygge eller ikke, men tester på nytt om et par dager. Hatt en del murringer i ettermiddag, men det har gitt seg igjen. Blir spennende å se hva testen sier :)
Ååh,såpass :happy: du må legge ved bilde :D
 
Back
Topp