Hvordan ser magene deres ut så tidlig?

Jeg er tredjegangsgravid, og 10+4. Er oppblåst jeg også, men syns jeg begynner å ane en liten babymage som jeg ikke klarer å holde inne. Ikke noe problem å skjule enda tror jeg, men tror det går fortere denne gangen. Fikk mage ganske sent med førstemann, og rundt uke 16 med andremann, så føler jeg er en del tidligere ute denne gangen. Men, så har jeg mer matlyst enn i de to forrige svangerskapene også, så kan jo bare være at jeg har lagt på meg, hehe. Har også fått den mørke streken fra navlen og ned. :)
 
Jeg er også ganske oppblåst, men etter tre uker med oppkast er det ikke noe problem å passe inn i buksene akkurat :shifty::hungover:
 
Kan det være at jeg begynner å få mage allerede nå? Fram til nå har jeg bare følt meg oppblåst, men nå er det som om oppblåsheten er litt mer fast på en måte.

Er 11+5 i dag, og føler magen stikker mer ut enn det pleier. Og når jeg prøver å trekke den inn blir den ikke like flat som den pleier. Jeg er normalvektig, men liten og har ganske kort overkropp, så det kan kanskje gjøre at det synes tidligere?

Er det flere som merker noe slikt så tidlig?
 
Kan det være at jeg begynner å få mage allerede nå? Fram til nå har jeg bare følt meg oppblåst, men nå er det som om oppblåsheten er litt mer fast på en måte.

Er 11+5 i dag, og føler magen stikker mer ut enn det pleier. Og når jeg prøver å trekke den inn blir den ikke like flat som den pleier. Jeg er normalvektig, men liten og har ganske kort overkropp, så det kan kanskje gjøre at det synes tidligere?

Er det flere som merker noe slikt så tidlig?
Tror absolutt det er mulig selv om det sikkert er en god blanding av hormoner, luft og livmoren din som gjør utslaget! Jeg er 12+4 i dag og tidligere i uka ble jeg spurt av den gamle damen som driver butikken der vi er på ferie om jeg var gravid, så det er åpenbart ikke bare mannen og jeg som syns at magen begynner å synes!
 
Back
Topp