Hvor mange forsøk på eggdonasjon?

L

Lille-83

Guest
Hei

Jeg lurer veldig på erfaringer rundt hvor mange forsøk dere har hatt med eggdonasjon? Er jo veldig individuelt, men jeg kjenner nå det tærer på meg 2 forsøk og begge mislykka.. 1 fersk og 1 fryse. HCG på under 3... Blir litt rådvill...
 
Hei

Jeg lurer veldig på erfaringer rundt hvor mange forsøk dere har hatt med eggdonasjon? Er jo veldig individuelt, men jeg kjenner nå det tærer på meg 2 forsøk og begge mislykka.. 1 fersk og 1 fryse. HCG på under 3... Blir litt rådvill...
Jeg har bare hatt et fersk forsøk, så lurer litt på det samme.
 
Hei

Jeg lurer veldig på erfaringer rundt hvor mange forsøk dere har hatt med eggdonasjon? Er jo veldig individuelt, men jeg kjenner nå det tærer på meg 2 forsøk og begge mislykka.. 1 fersk og 1 fryse. HCG på under 3... Blir litt rådvill...
Leit å høre! Tror som du sier det er veldig individuelt. Vet om flere som har lyktes på 1. eller 2. forsøk, men vet også at svenskene har en gruppe hvor det tydeligvis er vanlig med betydelig flere innsett før det lykkes. Håper du får god oppfølging av klinikken din, og at dere fortsetter å prøve.
 
Hei

Jeg lurer veldig på erfaringer rundt hvor mange forsøk dere har hatt med eggdonasjon? Er jo veldig individuelt, men jeg kjenner nå det tærer på meg 2 forsøk og begge mislykka.. 1 fersk og 1 fryse. HCG på under 3... Blir litt rådvill...

Ble gravid på første ED forsøk. Stakkars deg. Fryste donoregg eller fersk donorforsøk?
 
Sniker litt.
Nå vet ikke jeg forhistorien deres da, men vi som driver med ivf må jo ofte også ha maaange innsett før det går bra, så jeg ser jo ikke hvorfor det skulle vært forskjell? :p
 
Sniker litt.
Nå vet ikke jeg forhistorien deres da, men vi som driver med ivf må jo ofte også ha maaange innsett før det går bra, så jeg ser jo ikke hvorfor det skulle vært forskjell? :p

Hey! Nei det kan jo hende... da har jeg/vi en lang vei igjen..
Har 4mislykka IVF 2 forsøk uten insett.. Så vi har vært igjennom 8 runder (2 med eggdonor.. )
 
Det var fersk donorforsøk 1 og 2 var fryst. Mister en smule mote


Ok, ville holdt møtet oppe. Mulig det er bare tilfeldig at det ikke har gått i positiv retning. I følge klinikken jeg fikk behandling på så de at det var økt sannsynlighet for graviditet for hvert ed-forsøk.

Men man blir nummen av dette. Og jeg skjønner man blir redd for å ikke få realisert batnedrømmen når man opplever dette. Vi var gjennom mange runder før vi havnet med ED, og jeg tror vi var veldig heldige som fikk det til på første forsøk.

Vi turte ikke å håpe, prøvde bare å overleve, jobbe og ikke tenke.
 
Syns også du skal holde motet oppe :Heartred Det er nok lett å ha høye forventninger til ED, det er jo mange ting som skal klaffe for graviditet. Men de fleste klinikker rapporterer om 50-60% sjanse for suksess ved ett innsett. Det var en helt annen prosent enn jeg fikk da jeg gjorde egne egg IVF! Mange klinikker bruker også donor med "proven fertility".
Har du flere embryo på frys eller blir det ny donor?
 
Syns også du skal holde motet oppe :Heartred Det er nok lett å ha høye forventninger til ED, det er jo mange ting som skal klaffe for graviditet. Men de fleste klinikker rapporterer om 50-60% sjanse for suksess ved ett innsett. Det var en helt annen prosent enn jeg fikk da jeg gjorde egne egg IVF! Mange klinikker bruker også donor med "proven fertility".
Har du flere embryo på frys eller blir det ny donor?

Ja er det det at man tenker «her lykkes vel alle»,tatt meg selv i tenkte at dette er jo nesten «idiotsikkert» enda jeg vet jo at det langt fra er det<3
Vi har igjen 1 embryo på frys fra samme donor.
 
Hei✨
Tusen takk som spør:Heartbigred
Vi har etter det siste mislykka forsøket stoppet litt opp... Har igjen ett fryst embryo, men vurderer nå ett helt nytt forsøk med ny donor... men mye tanker
Skjønner at det kommer mange tanker ja, inkl alternative løsninger. Håper dere har fått brukt og bruker tid på dere selv i pausen nå, "glemt" alt sammen litt. Temmelig utmattende denne prosessen. Etter 8 intensive egne forsøk og så ED merker jeg hvor lite jeg har tatt vare på meg og mine, og hvor lite jeg faktisk klarer å være tilstede i det som skjer nå. Ta vare på dere selv, fingers crossed for alt fremover!
 
Sniker litt.
Nå vet ikke jeg forhistorien deres da, men vi som driver med ivf må jo ofte også ha maaange innsett før det går bra, så jeg ser jo ikke hvorfor det skulle vært forskjell? :p

Hei, godt poeng. Men det kan også utgjøre hele forskjellen hvis årsaken til at det ikke blir graviditet har vært eggkvalitet. Bytter man ut faktoren som gjør at man ikke lykkes, f.eks. egne vrange egg med egg av topp kvalitet, så kan saken være en helt annet. Og da trengs kanskje ikke mange innsett. Ingen garanti selvfølgelig, men.
 
Hei

Jeg lurer veldig på erfaringer rundt hvor mange forsøk dere har hatt med eggdonasjon? Er jo veldig individuelt, men jeg kjenner nå det tærer på meg 2 forsøk og begge mislykka.. 1 fersk og 1 fryse. HCG på under 3... Blir litt rådvill...

Dette er jo en eldre tråd, så jeg plutselig. Kan jeg spørre hvordan det gikk med deg? :Heartpink
 
Hei

Jeg lurer veldig på erfaringer rundt hvor mange forsøk dere har hatt med eggdonasjon? Er jo veldig individuelt, men jeg kjenner nå det tærer på meg 2 forsøk og begge mislykka.. 1 fersk og 1 fryse. HCG på under 3... Blir litt rådvill...

Jeg har nylig hatt mitt første forsøk med ivf. Og også første forsøk med eggdonasjon. Vi har hatt fryseforsøk. Det ble satt inn et embryo. Jeg er så redd for at dette skal bli misslykket. Skal teste på fredag. Jeg er nå på dag 7 etter innsett. Regner med at jeg bør vente 3 dager til før jeg tester. Dette er veldig psykisk nervepirrende. Vi dro utenlands for å gjøre dette, og jeg er så redd for å ha gått gjennom hele denne prosessen for så å misslykkes. Svaret om hvordan mitt forsøk gikk kommer til helgen, men jeg liker ikke å gå rundt med nerver om dette. Synes det er så nervepirrende.

Barnet er ihvertfall sterkt ønsket :)
 
Back
Topp