Nye klær til skolestart

Ja vi handler alltid litt nytt til skolestart, det er liksom litt stas å være med å velge.
Hadde alltid den tradisjonen med min mamma
 
Jeg gjør ogsp det, har alltid litt av neste str liggende på vent og det sparer meg for mye penger også
Det er fint å handle klær både som passer nå- og som vesle skatten kan vokse i når jeg kommer over gode tilbud i butikkene. :)
En dag kom jeg over vinterjakker som kostet ca. 50 kr pr stk på HM. Da handlet jeg i 4-5 forskjellige str. :happy:
 
Det er fint å handle klær både som passer nå- og som vesle skatten kan vokse i når jeg kommer over gode tilbud i butikkene. :)
En dag kom jeg over vinterjakker som kostet ca. 50 kr pr stk på HM. Da handlet jeg i 4-5 forskjellige str. :happy:
Ja man sparer jo endel penger på å gjøre det sånn.
Jeg handlet noen klær i helgen og sparte 2500 kr , det hjelper altså når man har barn som vokser konstant og må ha nytt annenhver mnd
 
Men vi fyller opp med nye fargeblyanter og blyanter og denslags, det gir meg egentlig mye mer "skolestart-følelse". Jeg "elsker" nok kontorrekvisita sånn andre føler for klær. Så å fylle opp med denslags er gøy.

Hehe, jeg elsker også sånt! Penner, blyanter og sånt :p Men her får de pennal på skolen, så får ikke den gleden...
 
Alle våre får nye sko og klær til skolestart og barnehagestart.
 
Ikke hvis de har noe som er både pent og praktisk fra før. Gidder ikke kjøpe klær bare for å kjøpe.
 
Men vi fyller opp med nye fargeblyanter og blyanter og denslags, det gir meg egentlig mye mer "skolestart-følelse". Jeg "elsker" nok kontorrekvisita sånn andre føler for klær. Så å fylle opp med denslags er gøy.

Dette gjør vi også. I år blir det i tillegg nye sekker på to av fire skoleunger.
 
Vi også fylker selvsagt på og lager klart pennalet , det håper jeg alle gjør

Det er ikke vanlig blant klassekompisene til mine barn. De sliter på det de har, og så fylles det opp fortløpende.
 
Det er ikke alle som har med og i alle fall ikke alle som fylles opp sånn i følge rapportene om "den og den måtte låne" som jeg får.

Men det gir meg en skolestart-glede å fylle opp, i tillegg fyller vi selvsagt på gjennom året.
 
Det er ikke alle som har med og i alle fall ikke alle som fylles opp sånn i følge rapportene om "den og den måtte låne" som jeg får.

Men det gir meg en skolestart-glede å fylle opp, i tillegg fyller vi selvsagt på gjennom året.
Her står det på flrste ukeplan så mulig det erderfor de fleste gjør det
 
Blir nytt tøy ja. Eldste får ny sekk av far sin og nytt pennal av meg. Lillebror fyller eg på nytt kun. Dei får nytt slikt til 4 trinn.
 
Alltid nytt sett klær og sko. Samme fikk jeg som barn og jeg syntes det var så stas :D
 
Last edited:
Har jeg ikke tenkt på en gang. Var såvidt jeg fikk med gutten ut for å habdle sekk, og den var han stolt av tom! Førsteklassing her som gleder seg til å starte på skolen, men som ikke er så opptatt av klær og sånt :p
 
Back
Topp