Prøver igjen etter MA...

Peony

Elsker forumet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Tilbake som prøver etter MA. Vi har prøvd i 3 år. Skulle ha første IVF-forsøk i august, men tester positivt i juni.
I går (uke 8+1) hadde jeg dessverre en MA.

Men livet går videre - også livet som prøver!

:smiley-bounce016

Hører gjerne fra dere som har blitt gravide etter MA og deres historie. Legen sa man er ekstra fertil etter MA.
 
Så leit med en MA. Får dere ikke IVF i august da ? Jeg har ikke blitt gravid naturlig etter MA,men via IVF
 
Noen er sikkert ekstra fertile etter MA, ikke jeg.
Etter min MA dalte alt. 2år uten annet enn noen kjemiske graviditeter å skimte til, så ble jeg gravid med to. Mistet disse i en SA nå i juni.
 
Så trist du mistet:( Jeg mistet to ganger før jeg ble gravid med hun jeg har nå som er 3 mnd:) Jeg mistet i uke 6 og 10, ble gravid etter 3-5 mnd.
 
Mistet i MA to ganger, har nå min 6 uker gamle baby på brystet ❤
Det går bra med de aller aller fleste.
 
Så leit med en MA. Får dere ikke IVF i august da ? Jeg har ikke
blitt gravid naturlig etter MA,men via IVF
Jo, vi kan få ivf hvis vi vil, men når vi får til naturlig så ser jeg ikke noen grunn til å ta ivf av to grunner:
1. for at jeg skal slippe alle medisiner og smerter
2. ikke ta opp plass for de som virkelig trenger det

Mistet i MA to ganger, har nå min 6 uker gamle baby på brystet ❤
Det går bra med de aller aller fleste.
Så godt å lese, Stardust! :Heartred
 
Så leit å høre :( veldig tøft når det står på! Mistet i MA, og ble gravid rett etterpå (har en 3-åring nå:Heartpink)
 
Ble gravid igjen 2 uker etter ma. Regnet aborten som mens og sjekket etter el ca 14 dager etterpå. Fant den og la aksjer, han er nå 2,5 år :) men hadde en sa i desember 17, og da tok det 5-6 mnd før d satt igjen, men han er 5 mnd nå. Så det kan gå fort og det kan ta litt tid :rolleyes: krysser fingrene for at det går fort for dere da :D
 
Ble gravid igjen 2 uker etter ma. Regnet aborten som mens og sjekket etter el ca 14 dager etterpå. Fant den og la aksjer, han er nå 2,5 år :) men hadde en sa i desember 17, og da tok det 5-6 mnd før d satt igjen, men han er 5 mnd nå. Så det kan gå fort og det kan ta litt tid :rolleyes: krysser fingrene for at det går fort for dere da :D
Ventet dere med sex til du sluttet å blø? Fikk beskjed om ikke sex, ikke bade, ikke tampong før jeg er ferdig å blø. Pga infeksjonsfare. Mannen er bortreist en uke nå, så håper jeg er klar til han er hjemme igjen. :sex

Kjenner dagen i dag har vært kjip. Føler meg tom. Og tror ikke det vil bli helt bra igjen før ny spire er på plass...
 
Ventet dere med sex til du sluttet å blø? Fikk beskjed om ikke sex, ikke bade, ikke tampong før jeg er ferdig å blø. Pga infeksjonsfare. Mannen er bortreist en uke nå, så håper jeg er klar til han er hjemme igjen. :sex

Kjenner dagen i dag har vært kjip. Føler meg tom. Og tror ikke det vil bli helt bra igjen før ny spire er på plass...

Gjennomgikk medisinsk abort pga MA for 11 dager siden, venter på at spottingen skal slutte. Fikk samme beskjed som deg pga infeksjonsfare...

Det er kjempekjipt, og ja, det eneste som vil hjelpe er å bli gravid igjen :) Håper ny spire sitter raskt for deg
 
Ventet dere med sex til du sluttet å blø? Fikk beskjed om ikke sex, ikke bade, ikke tampong før jeg er ferdig å blø. Pga infeksjonsfare. Mannen er bortreist en uke nå, så håper jeg er klar til han er hjemme igjen. :sex

Kjenner dagen i dag har vært kjip. Føler meg tom. Og tror ikke det vil bli helt bra igjen før ny spire er på plass...
Ja hadde sluttet å blø, så kjørte bare på når jeg fant el:) skjønner deg godt, følte det samme, tenkte mye på hvor langt jeg ville vært nå osv. Før man får en ny og tenke på.
 
Mistet i MA rett før sommeren i fjor, ble gravid igjen på andre syklusen etter aborten. Har en liten på fire mnd nå :Heartred håper at det sitter en ny liten spire hos dere snart
 
Back
Topp