Hvor lenge har du vært på BV og hvilke tråder husker du best?

Vesten

Forumet er livet
Jeg har vært medlem siden 2009. :-D

Husker best diskusjonstrådene på generell fredag og lørdagskveld .
Der nesten uansett tema kunne bli ufine , usaklige tråder på 40 sider der alle engasjerte seg ;-P

Og så var det mange troll ute å gikk der brukere lata som de var gravide og dikta opp allslags dramatiske greier og fandens oldemor
:-O ;)
 
Bare siden ehm 2014 tror jeg , husker best i grunn alle de fine folkene i skravletråden jeg
 
Hørtes jo nesten underholdende ut :D

Jeg har vært medlem siden 2016 en gang, tror det var på høsten eller noe :)
 
Har vært nedlem siden 2006, men ble aktiv først høsten 2017, når jeg ble gravid med minstemann og "snart mamma" var dødt. Husker egentlig best sånne tråder der man jammen ikke er sikker på om mennesket bak er seriøs eller ikke.
 
Jeg ble medlem i februar 2007:) Husker det var mye drama her inne, spesielt på generelt forumet. Husker noen brukere som ett eller annet buttplugg, dollface, Rekekreke, smash og sikkert en haug andre og.
 
Jeg ble medlem i februar 2007:) Husker det var mye drama her inne, spesielt på generelt forumet. Husker noen brukere som ett eller annet buttplugg, dollface, Rekekreke, smash og sikkert en haug andre og.

Huske nokon av dei nicka. Og Chuma, som skulle få baby samtidig med meg men gikk ikkje slik. Veit ikkje kor hun ble av.
 
Havnet her et par måneder etter oppstart. Det var vel 2005?
 
Jeg ble medlem i februar 2007:) Husker det var mye drama her inne, spesielt på generelt forumet. Husker noen brukere som ett eller annet buttplugg, dollface, Rekekreke, smash og sikkert en haug andre og.
Bounching buttplug va det , og så labambie, sicily ,lissyjane, m f
Ei som kalla seg kalla Anne anka og hadde svært konservative meninger
 
Huske nokon av dei nicka. Og Chuma, som skulle få baby samtidig med meg men gikk ikkje slik. Veit ikkje kor hun ble av.

Husker godt Chuma. Hun mistet vel pga for tidlig vannavgang:( Hun fikk en sønn etter dette:Heartred Tror ikke hun er innpå her lenger.
 
Bounching buttplug va det , og så labambie, sicily ,lissyjane, m f
Ei som kalla seg kalla Anne anka og hadde svært konservative meninger

Jaaah, husker dem også:thumleft Husker dog ikke Anne anka så godt?
 
Husker også Longing fra november 2009 forumet. Hun mistet sønnen sin til kreft:(
 
2016. Var en periode en her inne hadde rimelig sterke meninger og ingen forståelse for andres meninger. Kunne bli ufint til tider. Så ble det pluttselig helt stille fra henne. Husker også godt en kommende pappa med angst for mye rundt samboers graviditet og det kommende barnet. Mange engasjerte seg og så ble det pluttselig stille. Håper han har litt mindre angst i dag,
 
Back
Topp