Knipetråd

Perleonske_94

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Marsboere 2020
Septemberlykke 2024
Kniper du?

Her kan vi minne hverandre på å huske å knipe :p aldri for tidlig å begynne :)
 
Knep aldri med førstemann jeg :yuck: (han er tatt med ks) men jeg har gode stramme muskler nedi der;) kommer til å knipe masse nå, ettersom alderdommen snart tar meg
 
27år og andregangs.
Knep aldri med han første, og slet kjempe lenge etter fødselen, han er 2år og jeg kan fortsatt kjenne på det etter en lang fjelltur. Så denne gangen kniper jeg hver dag, har en «rutine» app som hjelper meg å huske kniping og gravidtablettene hver dag :rolleyes:
 
Kniiiiip
 
Leste tips om sånn knipeapp, virker veldig grei ut. Hadde jeg bare husket å bruke den :facepalm:
 
27år og andregangs.
Knep aldri med han første, og slet kjempe lenge etter fødselen, han er 2år og jeg kan fortsatt kjenne på det etter en lang fjelltur. Så denne gangen kniper jeg hver dag, har en «rutine» app som hjelper meg å huske kniping og gravidtablettene hver dag :rolleyes:
Hva heter appen?:dance008
 
Knip
 
Hva heter appen?:dance008

Sikkert ikke den samme appen som MammaJuni2017 snakker om. Men jeg leste tips om en som heter Kegel Trainer - Exercises. Der kan du følge treningsopplegg for kniping. Koster penger etter noen øvelser da. Der kan du også legge inn påminnelser om kniping.
 
Knip
 
Sikkert ikke den samme appen som MammaJuni2017 snakker om. Men jeg leste tips om en som heter Kegel Trainer - Exercises. Der kan du følge treningsopplegg for kniping. Koster penger etter noen øvelser da. Der kan du også legge inn påminnelser om kniping.
Lurer på om det er den jeg hadde sist... veldig greit med påminnelser :happy:
 
Sikkert ikke den samme appen som MammaJuni2017 snakker om. Men jeg leste tips om en som heter Kegel Trainer - Exercises. Der kan du følge treningsopplegg for kniping. Koster penger etter noen øvelser da. Der kan du også legge inn påminnelser om kniping.

Jeg har bare en app som het «Done» .
Har feks tanntråd, kniping, gravidvitaminer osv som skal gjøres hverdag. Så huker jeg av når det er gjort. Kan ha påminnelser på den, eller alarmer.. for meg er det tilfredsstillende å kunne huke av når ting blir gjort så det er helt supert for meg :rolleyes:
 
Jeg har bare en app som het «Done» .
Har feks tanntråd, kniping, gravidvitaminer osv som skal gjøres hverdag. Så huker jeg av når det er gjort. Kan ha påminnelser på den, eller alarmer.. for meg er det tilfredsstillende å kunne huke av når ting blir gjort så det er helt supert for meg :rolleyes:

Takk for tipset :)
Må se om jeg finner den. Greit å ha huket av når jeg står og funderer om vitaminene er tatt eller ikke.
 
Back
Topp