Ang eBay gtest

Hepe

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Februarlykke 2022❄️
Det er nå 3 mnd, og 5 dager siden jeg fødte. Vi prøver på en til. Nå er vi i modus skjer det så skjer det, før vi går inn for det. Jeg tok disse igår ettermiddag og kveld. Ser dere strek, syns den jeg tok senere er litt sterkere? Men vet ikke hvordan jeg kan stole på disse eBay testene... Noen som kjenner til de?
D1795AB0-A789-4F72-8CBF-FADAB31F3F69.jpeg
 
Fikk sånne streker på de hele tiden uten å være gravid :(
Ok. Greit å vite :) Var litt usikker på om de kunne stoles på. Haster ikke sånn. Har jo en liten på 3 mnd nå. Takk for svar :)
 
Det er nå 3 mnd, og 5 dager siden jeg fødte. Vi prøver på en til. Nå er vi i modus skjer det så skjer det, før vi går inn for det. Jeg tok disse igår ettermiddag og kveld. Ser dere strek, syns den jeg tok senere er litt sterkere? Men vet ikke hvordan jeg kan stole på disse eBay testene... Noen som kjenner til de?
Vis vedlegget 303377
Jeg ville tatt en til og sett om det kom strek på den også :) jeg ser strekene godt, jeg har selv brukt de testene der uten å fått strek. Krysser fingrene for at det er reelle streker :D
 
Jeg ville tatt en til og sett om det kom strek på den også :) jeg ser strekene godt, jeg har selv brukt de testene der uten å fått strek. Krysser fingrene for at det er reelle streker :D
Takk for det:-D Tar en imorgen, så ser jeg. Hvis det ikke er noe på den så tenker jeg det er falske streker...
 

Jeg hadde ikke den, jeg hadde en blå med store bokstaver med HCG utenpå. Men hadde også pinner. De fleste tester er jo laget for å kun reagere med HCG uavhengig av pris og hvor man kjøper dem. De blir gravide i resten av verden og de bruker tester fra eBay de også :happy: hvis testen blir sterkere så er den jo klart positiv. Hvis den blir svakere så kan det være kjemisk, hvis det ikke er noen som helst mulighet for at HCG henger litt igjen etter fødsel?
 
Den pakken der har jeg hatt og det finnes 3 -4 forskjellige tester med samme pakning.
Ja, har også fått samme pakning men med forskjellig test oppi... da har de vært helt rosa eller blå.
 
Jeg hadde ikke den, jeg hadde en blå med store bokstaver med HCG utenpå. Men hadde også pinner. De fleste tester er jo laget for å kun reagere med HCG uavhengig av pris og hvor man kjøper dem. De blir gravide i resten av verden og de bruker tester fra eBay de også :happy: hvis testen blir sterkere så er den jo klart positiv. Hvis den blir svakere så kan det være kjemisk, hvis det ikke er noen som helst mulighet for at HCG henger litt igjen etter fødsel?
Hcg går ut etter rundt 3 uker etter fødsel, som jeg leste. Kanskje de er sensitive for lh også? Jeg har opplevd når eltesten er veldig sterk, så kommer det en svak strek på gtest. Men er ikke tilfelle nå... da jeg har tatt en som jeg hadde liggende fra sist, der er det bare en svak strek.
 
Men både igår og idag, har jeg hatt litt stikninger i livmoren. Enten er det ikke helt stabilt etter fødsel, eller så er kanskje el på gang, eller noe annet. Får se det ann litt:)
 
Har du tatt ny test?:)
 
Back
Topp