Jobber du med det du er utdannet som?

M

Moderator Camilla

Guest
Hvis har en type skolegang, er det det du jobber med nå, eller jobber du med noe helt annet enn hva du er utdannet som?​
 
Nei. Har sånn sett ikke fullført det heller, kun gått skole og ikke tatt lærlingetiden.
Men jobber uansett ikke med det nå. Eller i det hele tatt da :p
Blir skole til høsten og forhåpentligvis lærlingetid og jobb etter det :happy:
 
Er utdannet sykepleier, men har vært ufør i 4 år
 
Jeg er utdannet vernepleier og jobber som det :)
 
Nja, spørs hvordan man ser på det.
Har ikke fagbrev som mediegrafiker, men er der grunnutdannelsen min ligger.
Er ferdig utdannet førskolelærer og jobber som det :)
 
Nei. Har utdanning innen krig og fred ogsånn, jobber med administrasjon og ledelse.
 
Jobber ikke med det jeg er utdannet til ;) bare sånn litt i privaten jeg bruker utdannelsen.
Skal studere til høsten :) gleder meg og håper det blir enda mer utdanning og jobb innenfor det feltet
 
Jeg er flere utdanninger, men ingen utdannelse innenfor den jobben jeg har 100%. Jobber litt ved siden av med det jeg er utdannet som da, fordi det er gøy og veldig lettjente penger :)
 
Mostly.
Sitter i annen del av administrasjon enn hva jeg er spisset til, men har utdannelse innenfor det jeg holder på med til daglig, ja.
 
Utdannet sykepleier og jobber enn så lenge som det. Men kommet inn på barnehagelærer studiet deltid så tenkte å omskolere meg til det. Håper å kunne arbeide i bhg imens jeg studerer
 
Både og.
Har fagbrev i salgsfaget, men jobber ikke lenger i butikk. Er også utdannet bedriftsøkonom, og jobber innenfor deler av feltet. :)
 
Ja, jobber spot on :)
 
Back
Topp