One Tree Hill

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Ååh, som jeg elsket den serien der! Jeg har sett gjennom alle sesongene av OTH sikkert 100 ganger, føles det som. Ble aldri lei. Men nå har jeg ikke sett serien på sikkert 6 år, så nå vurderer jeg å se den på ny. Har heldigvis alle sesongene ☺️

Flere som husker One Tree Hill? Så du den serien? Kunne du sett den igjen nå i voksen alder?
 
Har hele på DVD. Da jeg var midt i verste IVF-helvete og byggefolket utenfor kutta nettkabelen så jeg gjennom alle. To ganger. Det var i fjor vår :p
 
Har hele på DVD. Da jeg var midt i verste IVF-helvete og byggefolket utenfor kutta nettkabelen så jeg gjennom alle. To ganger. Det var i fjor vår :p
Har også hele på DVD, men usikker på om jeg mangler ett par plader i en av sesongene. Det finner jeg fort ut når jeg begynner å ser den.

Når jeg så det sist var faktisk 5 år siden når jeg tenker meg om. Da var jeg sykemeldt fra jobben å det gikk på kanalen Fem en gang mellom kl. 13 og 15 husker jeg. Tror jeg så gjennom alle sesongene to ganger da :p
 
Ååh, som jeg elsket den serien der! Jeg har sett gjennom alle sesongene av OTH sikkert 100 ganger, føles det som. Ble aldri lei. Men nå har jeg ikke sett serien på sikkert 6 år, så nå vurderer jeg å se den på ny. Har heldigvis alle sesongene ☺️

Flere som husker One Tree Hill? Så du den serien? Kunne du sett den igjen nå i voksen alder?
Ah Lucas og Nathan ass :)
Ja så den her i ungdommen :p så ikke til ende, men det meste.
Kunne godt finne på å igje
 
Jeg har faktisk aldri sett The O.C.. Hva går det ut på? :)

Nå har jeg akkurat satt på første episode av OTH, å guuud som jeg gleder meg til resten av serien ☺️❤️
Det skjer blandt de rike i Orange County, en tenåring i systemet blandes inn, er litt sånn tenåringsdrama
 
Ååh, som jeg elsket den serien der! Jeg har sett gjennom alle sesongene av OTH sikkert 100 ganger, føles det som. Ble aldri lei. Men nå har jeg ikke sett serien på sikkert 6 år, så nå vurderer jeg å se den på ny. Har heldigvis alle sesongene ☺️

Flere som husker One Tree Hill? Så du den serien? Kunne du sett den igjen nå i voksen alder?
Ser den med jevne mellomrom siden den kom ut jeg. Men så elsker jeg film/serier også! :D
 
Men dere som så OTH og likte det...hvad med The O.C?
Elsket den også! Men fikk ikke tak i den før for noen år siden. Er vel 3 år siden jeg kjøpte den og la den til i samlingen.
 
Back
Topp