Prøve igjen etter ex u

Hjertehåp89

Blir kjent med forumet
Jeg hadde en ex u for to uker siden blødningene stoppet på mandag og vi hadde allerede sex på tirsdag. Bør man prøve igjen så fort eller er det best å vente på mensen? Jg er så klar for å bli gravid igjen. Blir så inderlig lei meg når jg ser andre gravide. Vi var på en shopping reise og ble helt fra meg når jeg så nyfødtklær.
 
Har du operert eller tatt cellegift?

Jeg tok cellegift og fikk beksjed om å vente tre sykluser før jeg begynte å prøve igjen
 
Jeg hadde en ex u for to uker siden blødningene stoppet på mandag og vi hadde allerede sex på tirsdag. Bør man prøve igjen så fort eller er det best å vente på mensen? Jg er så klar for å bli gravid igjen. Blir så inderlig lei meg når jg ser andre gravide. Vi var på en shopping reise og ble helt fra meg når jeg så nyfødtklær.
Jeg ble gravid en mens etter exu :) er bare å prøve! Grunnen til de anbefaler å ikke prøve etter en abort er at det er vanskelig å sette termin ;)
 
Jeg hadde exu og operasjon for snart to uker siden, da anbefalte de å vente en syklus. Jeg spurte hvorfor, og svaret jeg fikk da var at skulle jeg bli gravid før, så var ikke det noen krise. virket værtfall som at det fysisk ikke var noe i veien med å bli gravid med det samme?
 
Jeg hadde en ex u for to uker siden blødningene stoppet på mandag og vi hadde allerede sex på tirsdag. Bør man prøve igjen så fort eller er det best å vente på mensen? Jg er så klar for å bli gravid igjen. Blir så inderlig lei meg når jg ser andre gravide. Vi var på en shopping reise og ble helt fra meg når jeg så nyfødtklær.

Så trist å høre at du har gjennomgått exu :Heartpink Jeg gjennomgikk exu selv i mai. Utrolig vond opplevelse, og jeg kjenner igjen følelsen av å bli lei seg når man ser andre som er gravide og alt annet som minner om at man selv var gravid.

Hadde sex to uker etter exu da jeg opplevde at kroppen var i fin form. Ingen infeksjon eller problemer rundt dette. Fikk beskjed om å vente med prøvingen i minst 2 sykluser. Dette fordi termin ville være lettere å fastslå. Valgte likevel å prøve da jeg fant ut at jeg hadde eggløsning ca. en mnd etter operasjon. Ble dessverre ingen spire, så vi prøver igjen nå og ser om vi er heldigere denne gangen.

Sender varme klemmer og håper du blir gravid igjen snart! :Heartpink
 
Back
Topp