Prøve på bestemt kjønn

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
noen som har gjort dette med hell?

Vil helst høre fra de som har gutt/gutter fra før og bevisst prøvd å få jente og lykkes.
 
Er ingenting man kan gjøre for å prøve på et bestem kjønn. Kommer jo helt an på hvilket kromosom sædcellene som når frem har, det får man ikke bestemt på noen måte ;)
 
Er ingenting man kan gjøre for å prøve på et bestem kjønn. Kommer jo helt an på hvilket kromosom sædcellene som når frem har, det får man ikke bestemt på noen måte ;)

Vel, er mange råd der ute om at det går.

Miljø i kjeden.
Antall dager før/etter eggløsning
Dietter
Etc
 
Det jeg har lest er at «gutte»sædsellene svømmer raskest og «jente»sædsellene lever lengst. Så om man bevist skulle prøvd å få jente skulle man ha sex en stund før eggløsning og ikke rett før.

Fant en link her med noen tips https://www.bli-gravid.no/7-tips-om-hvordan-bli-gravid-med-jentebaby/

Prøvde litt på dette med nr 2, da funket det ikke.

Prøver å tenke hvor langt jeg er villig til å dra det.
Vil jo ikke ha ei jente for alt i verden, vil ha et barn til uansett kjønn. Men ei jente hadde vært en enorm bonus.
 
Jeg så akkurat en av disse "et barn blir til"-videoene som dukker opp av og til, og ble faktisk overrasket over at det ikke var første sædcelle som nådde egget som "slapp" inn. Det var mange mange der som prøvde å grave seg inn, og til slutt var celleveggen så svak at en tilfeldig kom seg inn. Det virker lite sannsynlig at man kan påvirke det noe særlig. :(
 
Jeg så akkurat en av disse "et barn blir til"-videoene som dukker opp av og til, og ble faktisk overrasket over at det ikke var første sædcelle som nådde egget som "slapp" inn. Det var mange mange der som prøvde å grave seg inn, og til slutt var celleveggen så svak at en tilfeldig kom seg inn. Det virker lite sannsynlig at man kan påvirke det noe særlig. :(

Teorier rundt at sjansene for jente øker ved sex tre dager før eggløsning siden jentene lever lenger og dermed ligger å venter på egget.

Men den funka ikke hos oss da :p
 
noen som har gjort dette med hell?

Vil helst høre fra de som har gutt/gutter fra før og bevisst prøvd å få jente og lykkes.

Er en tråd laget av noen her på prøver forumet, bare bla deg bakover, den har tittel ang emnet og inneholder div studier som viser at det faktisk ikke er mulig å prøve på et bestemt kjønn :) :)
 
Teorier rundt at sjansene for jente øker ved sex tre dager før eggløsning siden jentene lever lenger og dermed ligger å venter på egget.

Men den funka ikke hos oss da :p
Jeg har også hørt at sjsnsen øker. Men har også hørt at den bare øker med 1 prosent eller 2. Så hvis det vanligvis er 48 % sjanse for jente vil tidlig sex kanskje øke sjansen til 50 %. Så da vil det i teorien fungere for halvparten som prøver. :p
 
Men, det kan jo være morsomt å samle alle ting man har hørt!

Jeg har hørt at sunt kosthold øker sjansen for jente, mens biff og sånt øker sjansen for gutt.
Jeg vet også om damer som er overbeviste om at mannen deres er fysisk ukapabel til å lage det ene eller andre kjønnet; at den ene sorten sædcelle ikke klarer å svømme dit den skal. Vet ikke om det er bevist ene eller andre veien.
Jeg har hørt at sexstilling skal ha noe å si (husker dessverre ikke hvilken som gir hva) og at man skal la være å få orgasme hvis man ønsker en (husker ikke).
 
Er en tråd laget av noen her på prøver forumet, bare bla deg bakover, den har tittel ang emnet og inneholder div studier som viser at det faktisk ikke er mulig å prøve på et bestemt kjønn :) :)

Orker ikke bla meg tilbake.
Lettere når det var en app.
 
Orker ikke bla meg tilbake.
Lettere når det var en app.
Og den viktigste informasjonen:
Screenshot_20190707_151453_com.android.chrome.jpg
 
Back
Topp