Noen som tenker på neste baby?

Vurderer å jukse å dra til utlandet for å lage jente.
Men mannen motsetter seg det veldig.
 
Hjalp ikke på babysyken å strikke småplagg.. Blir nok tussete når jeg skal på babybesøk mandag :p
 
Vil ha en til, føler meg ikke ferdig, og har mest lyst å gråte hver gang noen sier de gravide eller babyen har kommet. Sambo NEKTER fler....
 
Vil ha en til, føler meg ikke ferdig, og har mest lyst å gråte hver gang noen sier de gravide eller babyen har kommet. Sambo NEKTER fler....
Ååå, det hørtes ikke noe greit ut. :Heartred Har han noen grunner som du kan møte på en god måte?
 
Ååå, det hørtes ikke noe greit ut. :Heartred Har han noen grunner som du kan møte på en god måte?
Han vil ikke bruke hele livet på å oppdra barn, vil leve livet selv også. Reise og kjøre mc. Jeg skjønner jo den, men det er likevel veldig sårt... Han er urokkelig på enkelte ting. Noe bryllup kan jeg også se langt etter...
 
Han vil ikke bruke hele livet på å oppdra barn, vil leve livet selv også. Reise og kjøre mc. Jeg skjønner jo den, men det er likevel veldig sårt... Han er urokkelig på enkelte ting. Noe bryllup kan jeg også se langt etter...
Hvis dere får en raskt så vil det jo bare være 2 år til som går før han får friheten sin. :D Det er ikke bare han som skal bestemme ting, jeg håper du er urokkelig på det du synes er viktig!
 
Hvis dere får en raskt så vil det jo bare være 2 år til som går før han får friheten sin. :D Det er ikke bare han som skal bestemme ting, jeg håper du er urokkelig på det du synes er viktig!
Tror vi må ta oss en lengre prat om det, han er ganske så bestemt, og har sagt at om jeg vil ha en til blei det ikke med ham...

Akkurat nå er det ikke aktuelt med minste på 11mnd, og jeg skal starte i ny jobb etter ferien :/ får håpe på et lykkelig uhell, annet aner jeg ikke...

Naboen fikk baby på fredag, og guforeldrene til eldste fikk en veldig etterlengtet lillebror i dag etter ma og sa, og jeg sitter her og er bare lei meg, enda jeg bør være veldig glad for de to vi har :/
 
Vi planlegger et siste forsøk. Blastocysten som ligger på frys skal snart settes inn. Statistisk sett 20% sjanse for at det blir unge nr 4 i mai :nailbiting:
 
Back
Topp