Vannet har gått

Takk! :HeartredBabyen produserer fostervann, men jeg klarer ikke holde på det. Sykehuset passer godt på, så føler meg trygg likevel. Det er en stor påkjenning, men premien i enden gjør at jeg holder ut. Siden jeg har fått lungemodning sprøyter og de har fått virke ordentlig, så vil de la fødselen gå sin gang dersom den starter.
Ah, ok, da skjønner jeg. Det er godt lungemodningssprøytene har fått tid til å virke i alle fall. Masse masse lykke til videre ❤️
 
Hvilket sykehus er du på? Håper du får dagene til å gå.. Måtte selv på observasjonspost på OUS denne uken. Krysser fingre for dere :Heartpink
Håper alt er bra med deg og babyen også? ❤️
 
Min første ble født i uke 30+5 pga alvorlig svangerskapforgiftning. Han var i tillegg dysmatur. Altså hadde vekt tilsvarende uke 28. Fikk modningsprøyter. Han er nå straks 4 år. Forsatt veldig tynn. Men én av de friskeste i barnehagen. Kun vekt som har vært utfordring i forhold til prematurheten. Nr 2 ble jeg satt i gang i uke 37. Mens nå er jeg 29+2 å fått beskjed om at jeg ikke kommer til å gå til termin pga morkakesvikt. Så er på ahus flere ganger i uka. Trøsten jeg kan gi deg er at sykehusene er kjempe flinke nå. De kan jobben sin. Å redder små mirakler hver dag
 
Håper alt står bra til med deg og lille gull:Heartred
Kom gjerne med en oppdatering.

Jeg fødte en gutt i uke 24+1 for 8 år siden på grunn av vannavgang i uke 23.
Han er nå frisk og rask :happy:

Dersom du trenger noen å prate med så er jeg her:happy:
 
Takk! :HeartredBabyen produserer fostervann, men jeg klarer ikke holde på det. Sykehuset passer godt på, så føler meg trygg likevel. Det er en stor påkjenning, men premien i enden gjør at jeg holder ut. Siden jeg har fått lungemodning sprøyter og de har fått virke ordentlig, så vil de la fødselen gå sin gang dersom den starter.
Hvordan går det med deg Chrissy?
 
Hvordan går det med deg og lille gullet? Ligger selv på ahus nå i håp om at lillemor kan være i magen litt til. Sliter med morkakesvikt
Ojda! Så skummelt!
Håper du kan holde oss oppdatert på hvordan det går! Lag eventuelt en egen tråd, eller dagbok, om du har lyst. :)
 
Hvordan går det med deg og lille gullet? Ligger selv på ahus nå i håp om at lillemor kan være i magen litt til. Sliter med morkakesvikt
Uff, så ekkelt :( Håper bebis får være der inne i lang tid fremover ❤️
 
Hvordan går det med dere? :Heartred
 
Takk! :HeartredBabyen produserer fostervann, men jeg klarer ikke holde på det. Sykehuset passer godt på, så føler meg trygg likevel. Det er en stor påkjenning, men premien i enden gjør at jeg holder ut. Siden jeg har fått lungemodning sprøyter og de har fått virke ordentlig, så vil de la fødselen gå sin gang dersom den starter.
Hei. Hvordan går det med dere? Er du fortsatt på sykehuset. Håper alt er fint ❤️
 
Back
Topp