Skravletråd

Engodnrto

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Hei dere!

Tenkte å opprette en skravletråd slik at gruppen lettere når 5000 innlegg, slik at vi igjen kan få en skjult gruppe inne på mars2020 - da vil ikke Gud og hvermann kunne lese hva vi skriver, og det er finere å dele ting der inne (synes jeg sist), da det er litt mer personlig...

Så, noen som har noe å skravle om? Hehe
Sommerplaner?
 
Hei dere!

Tenkte å opprette en skravletråd slik at gruppen lettere når 5000 innlegg, slik at vi igjen kan få en skjult gruppe inne på mars2020 - da vil ikke Gud og hvermann kunne lese hva vi skriver, og det er finere å dele ting der inne (synes jeg sist), da det er litt mer personlig...

Så, noen som har noe å skravle om? Hehe
Sommerplaner?

God idé!:D
Nå er akkurat grillmiddagen inntatt på verandaen i solsteika! Etter flere timer med soling! Deilig å gjøre der føre varmen blir en plage :angelic:

Foreløpig er sommeren ganske åpen! Går ikke på ferie føre til fredag, så 5 arbeidsdager igjen!
Men reiser til Gdansk med min bestevenninne på søndagen om 1 uke, så det gleder jeg meg veldig til!:D

Hva med deg, Hva har du gjort idag? Noen sommerplaner ?
 
Har hatt ferie i 1 uke så langt, og har 6 igjen (jobber som lærer). Vært på hytta frem til nå :) veldig deilig - hvertfall så trøtt som jeg er! Håper jeg får litt mer energi til å finne på litt andre ting i ferien også! Har ingen konkrete planer egentlig :) men har en 2åring i hus også, så blir nok å henge fingrene i!
 
Hei dere!

Tenkte å opprette en skravletråd slik at gruppen lettere når 5000 innlegg, slik at vi igjen kan få en skjult gruppe inne på mars2020 - da vil ikke Gud og hvermann kunne lese hva vi skriver, og det er finere å dele ting der inne (synes jeg sist), da det er litt mer personlig...

Så, noen som har noe å skravle om? Hehe
Sommerplaner?

Hørtes lurt ut ☺️ Lite å skravle om. Er redd for å juble for tidlig?? Positiv test kom rett før ferie, sommerfester, forventninger om alkohol og alt det der, så har vært «tvungen» til å røpe meg allerede. Noe jeg synes er litt ubehagelig og skummelt når man kjenner til statistikken..
 
Har hatt ferie i 1 uke så langt, og har 6 igjen (jobber som lærer). Vært på hytta frem til nå :) veldig deilig - hvertfall så trøtt som jeg er! Håper jeg får litt mer energi til å finne på litt andre ting i ferien også! Har ingen konkrete planer egentlig :) men har en 2åring i hus også, så blir nok å henge fingrene i!

Så deilig med lang sommerferie! Og ikke minst går jo tide fort i ferie da :rolleyes:
Og koselig med en liten 2 åring som holder deg gående, til tross for trøttheten :hilarious:
Er egentlig litt deilig med åpen ferie og, med tanke på at en ikke helt vet hvordan formen er! Så kan det være kjipt å måtte endre på planene evt. Og :happy:
Vi håper hvert fall været forsetter!
 
Kjenner også at det er litt tidlig å røpe noe, men må nesten det pga ferie med familien min. Synes det er skummelt med tanke på at det enda er så tidlig, men vi kommer til å bli «busta» uansett...
 
Her blir det ikke noe ferie før i slutten av August, men har måtte røpe det til noen allerede pga fester og slikt. Jeg kjenner jeg er konstant bekymret for at det skal gå rett vest.
 
Er på ferie med hele familien min, så her vet alle det. Kjenner det er litt skummelt å si det så tidlig, men allikevel var det litt godt å si det og :happy:
 
Er på ferie med hele familien min, så her vet alle det. Kjenner det er litt skummelt å si det så tidlig, men allikevel var det litt godt å si det og :happy:

Da slipper en hvert fall å skulle skjule det!:D
Hvor er dere på feire ?:happy:
 
Stemmer :happy: vi er på ferie i Sverige :happy: har ei lita ei på 1 år og 8 månedener så her går dagene i bading for det meste :smug:

Har du ferieplaner ? :rolleyes:

Så koselig! Håper været holder seg så en kan forsette med bading da :D
Blir jo fin aldersforskjell mellom barna da!:happy:

Bare en tur til Gdansk med venninna mi til søndag, blir til toradag! Gleder meg veldig til deg. Ellers foreløpig stille og rolig :rolleyes:
 
Enig med dere at det e skummelt å si det så tidlig, men jeg har så lyst å dele det med noen. Har ikke dere ?

Her kommer 3 åringen hjem i dag og da har vi 2 uker ferie sammen med min mor og familie :) Håper jeg klarer å holde munn.
 
Enig med dere at det e skummelt å si det så tidlig, men jeg har så lyst å dele det med noen. Har ikke dere ?

Her kommer 3 åringen hjem i dag og da har vi 2 uker ferie sammen med min mor og familie :) Håper jeg klarer å holde munn.

Jeg gleder meg sååååå masse til å kunne fortelle sønnen min dette han har bestilt lillebror/søster i mange år nå men vi venter til vi har vært på tidlig ul etter ferien ca uke 10+
 
Dette er jo noe helt annet enn det som diskuteres her, så beklager. Men alle disse forkortelsene folk bruker, DPO og slikt, hva betyr det? :sorry: Jeg er helt ny på dette, så skjønner ikke alt..
 
Jeg har også lyst til å fortelle folk det! Men mannen vil vente. For meg gjør det ikke noe å dele med de nærmeste, om det så viser seg å ikke bli noe likevel - da skjønner de jo isåfall hvorfor jeg er i humøret jeg er i osv..
Tusseladd: DPO betyr «days past ovulation» - altså hvor mange dager siden eggløsning :)
 
Har fortalt det til min nærmeste venninne, også hjelper det å snakke om det her inne synes jeg!
Så føler behovet for å skjule det kommer til å være der lenge :hilarious:
 
Har fortalt det til min nærmeste venninne, også hjelper det å snakke om det her inne synes jeg!
Så føler behovet for å skjule det kommer til å være der lenge :hilarious:

Ja, det er sant :) Føler også at det hjelper å skrive her inne :)
 
Back
Topp