Julitråden!

Woohoo, juli. Det betyr at sommeren er enda nærmere slutten - det kan jeg like. :knegg: Hilsen "ble vekket av mygg klokka fire, fikk ikke sove igjen, og venter bare på at klokka skal bli så mye at jeg kan sykle til jobb".
 
God morgen alle sammen.
 
Juli ❤️ Begynte alt for tidlig, men dog!
 
God morgen

Sånn for høy sjekket jeg gjeldsregisteret i dag, alle bør ha oversikt over sin usikrede gjeld.

Ikke overraskende fant jeg mitt trumf visa der, uten rentebærende saldo og med utesgående tilsvarende regningen som ligger til forfall i banken. Fine greier

Men bankid på mobil har sine øyeblikk altså. Ordene jeg fikk for å logge inn? Det skal jo være 100% tilfeldig

Felgslet slaur.
 
Woohoo, juli. Det betyr at sommeren er enda nærmere slutten - det kan jeg like. :knegg: Hilsen "ble vekket av mygg klokka fire, fikk ikke sove igjen, og venter bare på at klokka skal bli så mye at jeg kan sykle til jobb".

Juli. Da er sommeren skikkelig igang.

Yr sier det samme i dag som i går. "Det blir mye regn i dag"

Langtidsvarsel antyder at det blir opphold fra neste uke. Aka, når vi drar.
 
Oh nei :arghh: juli allerede :eek:
Tida går så fort :p Men hei har sommerferie om et par uker! wuhu ;)
Er på jobbtur frem til onsdagkveld og har da liten “miniferie” med unga :) hele 3 dager :p Hva skal vi finne på? kanskje det blir en handletur over grensa (fylle på til sommerferien)
 
Oh nei :arghh: juli allerede :eek:
Tida går så fort :p Men hei har sommerferie om et par uker! wuhu ;)
Er på jobbtur frem til onsdagkveld og har da liten “miniferie” med unga :) hele 3 dager :p Hva skal vi finne på? kanskje det blir en handletur over grensa (fylle på til sommerferien)

Over grensa høres ut som en plan :D
Skulle ønske vi kunne gjort det oftere, bor for langt unna..
 
Oh nei :arghh: juli allerede :eek:
Tida går så fort :p Men hei har sommerferie om et par uker! wuhu ;)
Er på jobbtur frem til onsdagkveld og har da liten “miniferie” med unga :) hele 3 dager :p Hva skal vi finne på? kanskje det blir en handletur over grensa (fylle på til sommerferien)

Bor altfor langt fra noen grense til at det er aktuelt her, men ingen dum ide sånn for dem som bor andre steder

Jeg har en uke med ungene nå og tilbringer den hjemme. I regn
 
Bor altfor langt fra noen grense til at det er aktuelt her, men ingen dum ide sånn for dem som bor andre steder

Jeg har en uke med ungene nå og tilbringer den hjemme. I regn
Her jeg er nå pga jobb er det også regn :( men men det kunne være verre
 
Vi handler for det meste glutenfritt :) nå må jeg fylle på med brød, frokostblanding, kjeks og slikt til å ta med på tur
Det er en grei tur, ca 2 timer eller i underkant av det

Så greit, det er jo ikke lange turen, og veldig verdt det!

Vi kjøper både laktosefritt og melkefritt (en av hver unge) og alt sånt er jo myyye billigere i Sverige og Danmark...
 
Idag reiser eldstejenta på ferie.. og mannen min er fremdeles på jobb over en uke til.. Så nå blir det tid sammen bare minsten og jeg.. kjenner at jeg helst skulle hatt resten av flokken også hjemme..
 
Så greit, det er jo ikke lange turen, og veldig verdt det!

Vi kjøper både laktosefritt og melkefritt (en av hver unge) og alt sånt er jo myyye billigere i Sverige og Danmark...
Vi er melkefrie også :) Blitt bakermester jeg, uten gluten, hvete (gf hvetestivelse) melk og egg
 
Idag reiser eldstejenta på ferie.. og mannen min er fremdeles på jobb over en uke til.. Så nå blir det tid sammen bare minsten og jeg.. kjenner at jeg helst skulle hatt resten av flokken også hjemme..
Ja mannen må jobbe ut uken og et par dager i neste uke. Mulig han tar noe hjemmekontor, eller minsten med på jobb :)
 
Ja mannen må jobbe ut uken og et par dager i neste uke. Mulig han tar noe hjemmekontor, eller minsten med på jobb :)

Så deilig hvis han kan det da :) Min er på sjøen, så vi ser han ikke når han er på jobb..
 
Back
Topp