Flere som må slutte med snus??

Budeia89

Betatt av forumet
Flere her som er inne i en brå (og kanskje litt overraskende:hilarious: snusslutt?? Skal faktisk innrømme at jeg synes det er skikkelig dritt, men gjør det jo selvfølgelig og vet at det blir bedre. Men noen som har noen gode tips for å gjøre det enklere??
 
Flere her som er inne i en brå (og kanskje litt overraskende:hilarious: snusslutt?? Skal faktisk innrømme at jeg synes det er skikkelig dritt, men gjør det jo selvfølgelig og vet at det blir bedre. Men noen som har noen gode tips for å gjøre det enklere??
Jeg gjorde det så fort jeg fikk positiv test. Å det er no dritt ja :wtf: hehe.. holdt meg unna en uke nå, og syns det forsovit går bedre når jeg minner meg selv på babyen.. da går det liksom over! :notworthy ellers fins det onico da. Plantebasert uten nikotin og tobakk som kan hjelpe. Følelsen av å ha noe der :p
Lykke til :)
 
Jeg gjorde det så fort jeg fikk positiv test. Å det er no dritt ja :wtf: hehe.. holdt meg unna en uke nå, og syns det forsovit går bedre når jeg minner meg selv på babyen.. da går det liksom over! :notworthy ellers fins det onico da. Plantebasert uten nikotin og tobakk som kan hjelpe. Følelsen av å ha noe der :p
Lykke til :)

Vi er flinke:smug: Kjøpte meg onico istad, hjelper veldig å bare ha noe der. Uff, men vi er på bilferie i tillegg, så får mye tid til å tenke over at jeg ikke kan snuse:hilarious:
 
Huff, ja det er ikke lett. Men med andre ting å fokusere på + onico så går det nok greit både for meg selv og dere andre :)
 
Anbefaler å videreføre behovet til noe annet. Har dere lyst på snus så drikk et glass vann f.eks, da slår man to fluer i en smekk :p
 
Måtte også slutte å snuse nå, og merker det utrolig på humøret! Tror det er for tidlig til å kunne skylde på hormonene helt enda.. haha
 
Vi er flere som sliter med humøret
:p stakkars mannen min sier jeg bare.. hehe :taunt014
 
Ja:( Altså, det er absolutt verdt det. Men nå angrer jeg skikkelig på at jeg ikke sluttet før. :dead:Det å gå fra 6 bokser i uken til ingenting er et mareritt. Og så kan jeg ikke bøtte nedpå med koffein og sukker for å dekke over suget heller
 
Ja:( Altså, det er absolutt verdt det. Men nå angrer jeg skikkelig på at jeg ikke sluttet før. :dead:Det å gå fra 6 bokser i uken til ingenting er et mareritt. Og så kan jeg ikke bøtte nedpå med koffein og sukker for å dekke over suget heller

Haha, vi er i akkurat samme båt vi da:hilarious: grusomt, men veldig verdt det:hungover::)
 
Ja, jeg har også sluttet:( Med første syntes jeg det gikk kjempe fint og over all forventning, men denne gang er det skikkelig dritt. Likevel er det selvsagt verdt det:Heartred

Ingen gode tips for å gjøre det enklere dessverre. Jeg bruker litt Onico, men syntes ikke det gir helt den effekten jeg ønsker:rolleyes:
 
Vil bare si at dere er kjempe flinke som slutter! Jeg sluttet å snuse selv for 6 år siden. De første ukene var verst. Det hjelper sikkert litt på motivasjonen at man bærer en liten spire inni seg!
 
Vil bare si at dere er kjempe flinke som slutter! Jeg sluttet å snuse selv for 6 år siden. De første ukene var verst. Det hjelper sikkert litt på motivasjonen at man bærer en liten spire inni seg!

Ja! Har jo virkelig ikke lyst til å snuse når jeg vet at lille i magen kan ta skade av det<3 Men dritt er det jo uansett de første ukene:hungover:
 
Brukte 1-2bokser om dagen. Var helt jævlig. Sluttet 2 mnd før graviditet. Første ukene var verst fysisk. Sov elendig, hodepine og var ikke akkurat trivelig. Brukte onico til kvalmen kom for fullt. Blir kvalm bare av tanken. Å ha noe i munnen, og være i aktivitet var det eneste som hjalp. Psykisk er jeg fortsatt sugen etter 1,5 år og kommer kanskje alltid til å være det. Men selvsagt verdt det.
 
Jobber iherdig med meg selv hver eneste dag nå etter jeg fant ut jeg var gravid.. Det er veldig hardt :(
 
Oja, hehe, godt å se at man er ikke aleine med den plagen! :hilarious:
Kjøper kikk up white for å ha noe under leppen... men må si at det er dritt når samboer snuser! :wtf:
 
Sliter veldig med å slutte denne gangen. Sist sluttet jeg med en gang jeg fant ut at jeg var gravid. Nå klarer jeg ikke slutte å tenke på snusen.
 
Jeg fant ut at jeg var gravid i dag, i morgen begynner mitt nye snusfrie liv, jeg gleder meg faktisk! Endelig en god grunn til å slutte (tror ikke jeg hadde klart det om jeg ikke ble gravid) nå er det liksom ikke et alternativ. Men vet ikke hvordan det blir da, håper det går bra :)
 
Oja, hehe, godt å se at man er ikke aleine med den plagen! :hilarious:
Kjøper kikk up white for å ha noe under leppen... men må si at det er dritt når samboer snuser! :wtf:

Hei. Du burde unngå kick up white under graviditet, da den inneholder ginseng. Prøv heller å bruke Onico, den er helt trygg :) Lykke til.
 
Sluttet med det samme vi begynte prøvingen:) er alltid værst i begynnelsen.. både jeg og mannen sluttet :) glad jeg slipper å skulle ha hormoner oppå snus sug hvis jeg hadde sluttet nå
 
Back
Topp