Størrelse på babyklær!

M

Moderator Camilla

Guest
Synes dere at størrelsene varierer mye fra butikk til butikk? Eller kan dere kjøpe samme størrelse på f. Eks Kappahl som på HM?

Her er en oversikt på størrelse og alder​
 
Reflex sine bodyer er veldig korte syns jeg og blir fort for små i lengen selv om armene er lange. Cubus sine også har jeg merket. Jeg liker best polarn.o.pyret sine bodyer, de fra lindex med dobbel knapping og newbie. De føler jeg holder fasongen greit og er grei i størrelsen. H&m er ok.
 
Lillelam, nameit og Zara er små i størrelsen
 
Reflex sine bodyer er veldig korte syns jeg og blir fort for små i lengen selv om armene er lange. Cubus sine også har jeg merket. Jeg liker best polarn.o.pyret sine bodyer, de fra lindex med dobbel knapping og newbie. De føler jeg holder fasongen greit og er grei i størrelsen. H&m er ok.
De med dobbel knepping fra Lindex har jeg alltid likt :) Syns HM kan bli litt trange etter noen vask..
 
Joha, reflex og Cubus er kort i beina og veldig vide. Joha er fortsatt romslig nå i str 50, kjempekort i beina da, må ha sokker som går over knærene :hilarious: angrer på at jeg kjøpte så mye av joha på salg når jeg var gravid :facepalm:
Her passer Lindex, newbie og name it (i str 56 og baby er 2mnd i dag) i lengden og er litt romslig i vidden men det er jo sikkert bare deilig :)
 
Det varierer helt ekstremt.
Tights fra name it og smal joggebukse fra cubus i samme str skiller 10 cm i livet :hilarious:

Foretrekker name it, newbie, hust & clair fremfor cubus f.eks. Har svært lite fra HM, men syns det har en del vidde, passer ikke godt på vår frøken.

Her bruker vi enda str 50 og litt 56, så har ikke fått testet så veldig mye forskjellig enda :p
 
Back
Topp