Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg vil ikke basere meg på bæretøyMen ståbrett er selvfølgelig et alternativ. Har flere vogner som tar liten plass så vogn til eldste om vi er ute alle sammen er ikke noe problem, men det er snakk om når jeg er alene og da klarer jeg naturlig nok ikke og trille to vogner
![]()
Foreløpig er planen å ha begge hjemme til neste august.... Har 14kg med snart toåring selv, og det går fint detJeg synes det er så praktisk og ha med vogn, jeg, og hun koser seg sånn derHun er også veeldig lang for alderen (og dermed også tung) ser for meg at bæring hadde vært skikkelig klønete.
Vi kommer til å kjøpe en bugaboo donkey duo bruktBlir ca 18 mnd mellom våre. Jeg er veldig mye ute med vogna og vet ikke hvordan jeg skal få med meg begge de små uten
Foreløpig er planen å ha begge hjemme til neste august....
![]()
han på snart 2 slapp ut hunden omtrent hver dag så den stakk av om han ikke fikk oppmerksomhet/hjelp tidsnok, så måtte snu alle dørhåndtakene oppover
Hihi, det blir en spennende tid! Vi har heldigvis ingen husdyr da, så det hjelper jo littAll cred til deg, jeg synes slutten av april til august var mer enn lenge nok med begge hjemmehan på snart 2 slapp ut hunden omtrent hver dag så den stakk av om han ikke fikk oppmerksomhet/hjelp tidsnok, så måtte snu alle dørhåndtakene oppover
![]()
Det kommer kanskje an på vogna og ståbrettet? Vi har en Bugaboo Buffalo med ståbrett med sete på, og der har ståbrettet vært i daglig bruk i godt over to år nå, så for oss er det virkelig gull verdt!Ståbrett er noe herk. Ville heller kjøpt slik sparkesykkel eller «sykkel» man klikker på siden. Umulig å trille behagelig med ståbrett forann seg.
Vi hadde søskenvogn da nr3 kom, var 1 år og 11 måneder mellom dem. Men nr2 begynte ikkje i barnehage før 4 måneder etterpå, så var avhengig av søskenvogn for å få med begge ut.
Var veldig fornøyd med baby jogger city mini gt med en hardbag. Vi har også vanlig babyjogger mini i bilen og til reise, så var herlig å kunne bruke hardbagen på begge vognene.
All ære til deg! Jeg innrømme glatt at for oss var det en stor lettelse å kunne sende storesøster i barnehagen da yngste ble født, hadde aldri orket amming døgnet rundt, gråting og kveldsuro med yngste om jeg samtidig måtte ha underholdt eldste på dagtid!Vi kommer til å kjøpe en bugaboo donkey duo bruktBlir ca 18 mnd mellom våre. Jeg er veldig mye ute med vogna og vet ikke hvordan jeg skal få med meg begge de små uten
Foreløpig er planen å ha begge hjemme til neste august....
![]()
Jeg tar sjansen på det foreløpig, får satse på at ikke jeg angrer daAll ære til deg! Jeg innrømme glatt at for oss var det en stor lettelse å kunne sende storesøster i barnehagen da yngste ble født, hadde aldri orket amming døgnet rundt, gråting og kveldsuro med yngste om jeg samtidig måtte ha underholdt eldste på dagtid!