Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

Brooke

Elsker forumet
MayDay2021
Skuddårsspirene 2024
Jeg er 30år, har en fantastisk samboer som kommer til å bli verdens beste pappa :Heartred
Vi sluttet med prevensjon sommeren 2018, og var egentlig innstilt på at det kom til å ta tid å få normal syklus, så vi prøvde egentlig ikke aktivt i starten.
En dag i september fikk jeg en merkelig fornemmelse og tok en test, som var positiv, 2-3 på cb digital.. Vi fikk sjokk, men ble overlykkelig! Lykken ble derimot kortvarig, jeg fikk blødninger og spontanaborterte bare noen dager senere...

Vi tok det litt rolig de neste 2 mnd, men i desember 2018 var vi igjen klare for å prøve. Jaggu ble vi ikke gravide igjen med en gang! Vi var litt urolige, men etterhvert som ukene gikk roet vi oss.... Bestemte oss for å ta en TUL i uke 11+3. Der fant han ikke aktivitet, det hadde ent med MA i 10+0....
Så da fulgte en helt jævlig dag med Cyotex på sykehuset, men slapp heldigvis utskaping..

6 uker etter at blødningen stoppet kom mensen tilbake

Brukte 15 aktive pp'er med litt støttemedisiner før en ny spire satt :Heartred

Oppdatering:
I mai 21 kom vår lille hjerteknuser :Heartred
I januar -22 tok jeg ut spiralen etter bare 5mnd med den og vi begynte å vente på TR for å prøve på nr2:love7
 
Last edited:
Trist å høre at dere har mistet❤️Mistet selv i november (MA) og har enda ikke blitt gravid etter det. Vil gjerne følge deg videre og håper at det sitter snart❤️:D
 
Trist å høre at dere har mistet❤️Mistet selv i november (MA) og har enda ikke blitt gravid etter det. Vil gjerne følge deg videre og håper at det sitter snart❤️:D

Så hyggelig at du vil følge med på veien:)
Så trist at dere også har mistet, det unner jeg virkelig ingen ❤️
Har hengt på forumet en stund, så følger med dagboken din også :) vi satser på sommerferiebaby :D
 
Så hyggelig at du vil følge med på veien:)
Så trist at dere også har mistet, det unner jeg virkelig ingen ❤️
Har hengt på forumet en stund, så følger med dagboken din også :) vi satser på sommerferiebaby :D
Nei, det var helt forferdelig egentlig. Lite visste jeg at dette skulle bli vanskelig. Fått høre hele livet at vær forsiktig, man blir gravid bare av å se på mannfolk:hilarious:åå, så koselig! Ja, vi satser på det❤️
 
Nei, det var helt forferdelig egentlig. Lite visste jeg at dette skulle bli vanskelig. Fått høre hele livet at vær forsiktig, man blir gravid bare av å se på mannfolk:hilarious:åå, så koselig! Ja, vi satser på det❤️

Prøver å tenke positivt, jeg vet i alle fall at jeg kan bli gravid :) gynekologen sa at jeg hadde ingen grunn til å tro at jeg ikke skulle kunne få barn :shy:
Haha, er ganske komisk at man i alle år har gjort alt for å ikke bli gravid, og nå gjør vi alt mulig for å bli det:hilarious:
 
Prøver å tenke positivt, jeg vet i alle fall at jeg kan bli gravid :) gynekologen sa at jeg hadde ingen grunn til å tro at jeg ikke skulle kunne få barn :shy:
Haha, er ganske komisk at man i alle år har gjort alt for å ikke bli gravid, og nå gjør vi alt mulig for å bli det:hilarious:
Ja, det må vi være. Har jo klart å blitt gravid, så det går tilslutt :) haha, ja det er helt sinnsykt.
 
Hei! Trist å høre at du har mistet, det høres fælt ut.

Vil gjerne følge deg videre, og håper det snart spirer et lite lykkebarn :Heartred
 
CD 10
4 dager til eggløsning ifølge appen:)
Begynner med tester I morgen.
Har satt igang med trening igjen, ble en lang pause i vinter da jeg ble gravid og alt som fulgte etter det....Men, nå er jeg igang igjen, og målet er 2 ganger i uken, noe som gikk fint forrige uke, var til og med på en 2timers tur på lørdag med mannen i tillegg :happy:
Første økt denne uken ble gjennomført i dag, kg ble meget fornøyd med at jeg klarte 100kg I beinpress med så mye sofatid som jeg har hatt de siste 6mnd:hilarious:

Håper kroppen og syklusen responderer bra på litt aktivitet :happy:
 
CD 11
Begynt med El tester. Negativ I dag, som forventet :)
Regner med El fredag eller lørdag,
de siste syklusene har vært 34 og 30, før det var det 6 uker mellom blødning etter MA og TR

Er ikke så optimistisk akkurat i dag kjenner jeg, men hjelper vel når testene blir positive :happy:
 

Vedlegg

  • IMG_20190702_155653.jpg
    IMG_20190702_155653.jpg
    6,7 KB · Visninger: 118
CD 12
Intet nytt på teste fronten... Muligens litt el slim på gang, har ikke så mye av det, men håper grapefruktkjerne ekstrakt hjelper :)

Har ikke lagt inn aksjer enda, venter litt på positivt test, her er vi nemlig 30 år i alder, men nærmere 80 i kroppen tydeligvis :hilarious: Mannen har pådratt seg låsing i ryggen og jeg våknet opp stiv som en stokk i nakken, får ikke snudd hodet til høyre :wacky::hungry:
Såe.... Joda, så neida :hilarious:
En liten sving innom kiropraktoren i morgen, så satser vi på at vi får til litt beplantning, som vi kaller det :D

Har forøvrig ikke helt trua denne pp, vet ikke helt hvorfor ... Spiste lunsj med min bestevenninne i dag, hun fikk baby for 3mnd siden.. Hun ga meg babyen og insisterte på at det kom til å stimulere livmora mi å holde henne:hilarious::hilarious: Skader ikke å prøve liksom :p
 
CD 14
Iføle Flo appen er eggløsning I dag, men jeg tror ikke helt på det.
Testene er ikke helt positive enda og jeg har ikke så mye symptomer som jeg vil ha:wacky:
Prøver å ikke stresse, men jeg tenker på det hele tiden... Blir gal..
Neste PP blir det ikke tester, da er det ferie :p
 
CD 14
Iføle Flo appen er eggløsning I dag, men jeg tror ikke helt på det.
Testene er ikke helt positive enda og jeg har ikke så mye symptomer som jeg vil ha:wacky:
Prøver å ikke stresse, men jeg tenker på det hele tiden... Blir gal..
Neste PP blir det ikke tester, da er det ferie :p
Blir godt med ferie! :D happy humping ;)
 
Kanskje lurt med en feriemåned uten særlig med testing :) Men det høres ikke lett ut!

Haha, måtte le av beskrivelsen din av mannens låsning i ryggen og din stive nakke :p Det skal ikke være lett.

Håper det har løst seg så dere får beplantet litt!
 
Kanskje lurt med en feriemåned uten særlig med testing :) Men det høres ikke lett ut!

Haha, måtte le av beskrivelsen din av mannens låsning i ryggen og din stive nakke :p Det skal ikke være lett.

Håper det har løst seg så dere får beplantet litt!

Tror også det kan være deilig å bare ha ferie uten å tenkte så mye på det :happy:vurderer slimløsende hostesaft neste PP... Får se hva jeg gidder å dra med på ferie :)

Haha, det var uaktuelt med noe action i går, for å si det sånn, den ene var verre enn den andre her :wacky: Men, i dag derimoto_O
Tror ikke El har vært enda, så er ikke så stress :rolleyes:
 
Spennende å teste slimløsende hostesaft - det kan jo hjelpe! Verdt et forsøk. Men du blir nok plutselig gravid uansett, hostesaft eller ei.

Haha, godt dere har blitt bedre i rygg og nakke :D Er jo ikke noe stress når ikke eggløsning har vært uansett, nei. Får satse på at eggløsning kommer snart nå :)
 
CD 15
Tja.. Aner ikke hva som skjer med eggløsning... Litt sterkere strek i dag?
I kveld skal vi på fest, og det er lenge siden det :hilarious:Har ikke festet siden min 30års dag:wtf:
Anyways, ha en fin helg alle sammen :happy:
 

Vedlegg

  • IMG_20190706_120008.jpg
    IMG_20190706_120008.jpg
    13,8 KB · Visninger: 128
Last edited:
Dagens test er nederst. Den er sterkere enn i går, så er fornøyd med at det ble litt action både fredag og lørdag :D

Ble 4 Corona i går, hjemme 03, er dausliten I dag :hilarious: Drømmer om ferie, 3 uker igjen :happy:
 

Vedlegg

  • IMG_20190707_143526.jpg
    IMG_20190707_143526.jpg
    13,4 KB · Visninger: 135
Dagens test er nederst. Den er sterkere enn i går, så er fornøyd med at det ble litt action både fredag og lørdag :D

Ble 4 Corona i går, hjemme 03, er dausliten I dag :hilarious: Drømmer om ferie, 3 uker igjen :happy:

Den siste testen var veldig sterk! Godt det har blitt litt action de siste dagene, da! Blir spennende når det blir tid for den andre typen test :D

Jeg går også og drømmer om ferie, fire uker igjen her. Kjenner det er litt for lenge nå!
 
Den siste testen var veldig sterk! Godt det har blitt litt action de siste dagene, da! Blir spennende når det blir tid for den andre typen test :D

Jeg går også og drømmer om ferie, fire uker igjen her. Kjenner det er litt for lenge nå!

Jeg er dødsforvirret:p Testen på søndag er vel den sterkeste jeg har hatt, dag tidlig var den i alle fall negativ. Men jeg har fått El slim i dag da plutselig o_O
Kommer det liksom etter at egget har sluppet, fatter ingenting :hilarious:
 
Back
Topp