La oss prøve noe nytt! Skravletråden der det ikke er lov å rette opp skrivefeil!

Jeg er ehentlog også vant ril autocorrect, men har gått fint å skru den av :p
Enda våken?

Hehe sp bra.
Jupp, jeg er våken! Men. Burde strengt tatt sovet...
 
Samme her :p
Men dwt er så deilig å ha litt fred på kveldene :hilarious:
La minste seg greit his deg?

Haha ja helt enkg! Selv om jeg for det neste har gjort husarbeid, så har jeg i alle fall gjort det uten eb unge oå armen :p

Han la seg veldig greit, sovnet 18.30, sovnet på 5 minitt. Vært våken 2 ganger etterpå da :p

Din da?
 
Haha ja helt enkg! Selv om jeg for det neste har gjort husarbeid, så har jeg i alle fall gjort det uten eb unge oå armen :p

Han la seg veldig greit, sovnet 18.30, sovnet på 5 minitt. Vært våken 2 ganger etterpå da :p

Din da?
Så flink du er! Jeg har bare perlet :p

Ikke høet et pip fra noen av de små, siyter i naborommet og perler :D
 
Så flink du er! Jeg har bare perlet :p

Ikke høet et pip fra noen av de små, siyter i naborommet og perler :D

Så deilig! Min våkner alltid mange ganger dessverre.. men sovner fort igjen.
 
God morgen :) her byr dagen på bakvakt på jobb, skal da bruke tiden hjemme på å eydde tenker jeg :) blir bra a forberede litt til ferien /)
 
God morgen :) her byr dagen på bakvakt på jobb, skal da bruke tiden hjemme på å eydde tenker jeg :) blir bra a forberede litt til ferien /)

Hva innebærer en bakvakt?
Vet ikke hva vår dag byr på enda. Eldste har vondt i foten, så bil ikke ut å gå så mye, og yngste er veldig trøtt. Fint vær, kanskje vi bare koser oss i jagen.
 
Hva innebærer en bakvakt?
Vet ikke hva vår dag byr på enda. Eldste har vondt i foten, så bil ikke ut å gå så mye, og yngste er veldig trøtt. Fint vær, kanskje vi bare koser oss i jagen.
Da kan dem ringe i et visst tidsrom i dag hvis dem trenger meg! må da være hjemme eller i nærheten av hjemme :)
 
Back
Topp