La oss prøve noe nytt! Skravletråden der det ikke er lov å rette opp skrivefeil!

Mye folk? Egentlig tenkt en tue i helga vi men tror ikke jeg orker når det er meldt så varmt vær som det er... men drøyer kanskje enda ei uke før det er heilt fullt med turister...

Det var kjenpe lite folk idag! Tatt både hallebakkeskogdn, tømmerrenne, bilbane, Bob bane, trikk, og den sorte dame, omtrent ikke kø på noen av den (Max 10 min)

Usikker, begynne fellesferien bå?
 
Det var kjenpe lite folk idag! Tatt både hallebakkeskogdn, tømmerrenne, bilbane, Bob bane, trikk, og den sorte dame, omtrent ikke kø på noen av den (Max 10 min)

Usikker, begynne fellesferien bå?
Trodde kanskje det var ei uke igjen, men vet ikke heilt sikker for ingen av oss har ferie bare akkurat dellesferien.
 
Ser at autocorrekt hjelper NEG litt innimellom. Hvor juks er det??
 
Jeg hae skrudd av airocorrlt (alternativee kommer opp likevel, mem jeg må trykke på del for å få det eiktige ordet) :p

Hmm. Vet ikke hvordan jeg gjør det ..
 
Rettet veldig mye ka. Men gidder lilspm ikke skru av bare for denne trådde. Kan bli vel mange rare sms-meldinger som blir sendt da :p

Nei var det jeg og fant ut av :hilarious: skriver ikke så veldig mye feil heller. Denne Jar jeg skrevet uten at autocorrekt har rettet noe også...
 
Nei var det jeg og fant ut av :hilarious: skriver ikke så veldig mye feil heller. Denne Jar jeg skrevet uten at autocorrekt har rettet noe også...
Evt må en krysse bort det som vil bli retta men får jo så fort så glemmer det...
 
Back
Topp