Junitråden!

Beste følelsen.

Deaktivere alarmen. Dette er den siste morgenen på fire uker jeg skal opp for å gå på jobb.

Hun har ikke noe angst da?
Hun har definitivt ikke angst.
Elsker skolen, læreren og de andre elevene.
Som jeg sa først, tror hun bare er umoden, lett bli forstyrret av de andre elevene og dermed mister konsentrasjonen

Hun har definitivt ikke angst.
Elsker skolen, læreren og de andre elevene.
Som jeg sa først, tror hun bare er umoden, lett bli forstyrret av de andre elevene og dermed mister konsentrasjonen

Ganske så vanlig dette, satser på at det går seg til for henne som for så mange andre :) De er små enda.

Siste dag her og. Skikkelig reisefeber og glede meg til 1 uke på leir :D Shoppe det me mangler i dag og så pakke resten, tørke klær og sette på alarm :D Wraps blir kvelds i dag :)

Jeg har hele neste uke på det, mannen jobber "sånn ca en uke til" (eller mer, men da satser han på å "kunne ta så fri at vi kan dra"
Jeg er veldig effektiv når jeg pakker.
Mannen har ferie og driver og lager oversikt over hvilke klær vi må vaske før de pakkes, og hva som kan tas fra kommoden.
Jippi, mannen som tidligere ikke har klart å "se opp og ned" på vaskemaskinen vasker klær :)

Jeg er veldig effektiv når jeg pakker.
Mannen har ferie og driver og lager oversikt over hvilke klær vi må vaske før de pakkes, og hva som kan tas fra kommoden.
Jippi, mannen som tidligere ikke har klart å "se opp og ned" på vaskemaskinen vasker klær :)

Jeg skal først lage den oversikten, og vaske klær og deretter skal vi pakke. Selve pakkingen tar ikke lang tid, men vi tar gjennomgang av garderoben, sorterer bort det som er for smått, rydder i kommoder og skap og vasker og bretter og legger på plass og gir til fretex og i det hele tatt slik at når vi skal pakke er alt klart.

Back
Topp