Avstemning: krav tilgang skjult gruppe

Hva burde kravet være for tilgang til skjult gruppe?

  • Medlem 1mnd, 50 innlegg

    Votes: 37 84,1%
  • Medlem 2 uker, 100 innlegg

    Votes: 6 13,6%
  • Medlem 2 uker, 150 innlegg

    Votes: 0 0,0%
  • Annet, legg igjen kommentar under.

    Votes: 1 2,3%

  • Antall som har svart
    44
  • Avstemningen er avsluttet .

Blomst_95

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarbarna 2020
Kommet spørsmål om kravene til skjult forum kunne endres. Så da tar vi en avstemning på det, den blir åpen i 3 dager før vi evt endrer på noe. :)

Kravene i dag er
Medlem 1 mnd
50 innlegg i februar2020
Ha et brukernavn
Stå på terminlisten

De to nederste punktene blir ikke endret, men vi har mulighet til å endre medlem og innlegg.

Mer info om skjult gruppe her: https://forum.babyverden.no/threads/informasjon-om-februar-2020-sin-skjulte-gruppe.1975120/

Spør dersom noe er uklart :) og ha en fin lørdagskveld ❤️
 
Forslaget som ble gjort var jo at nye medlemmer på forumet kunne få tilgang etter bare 2 uker om de hadde 100+ poster, men at det for resten fortsatt var 50 poster som gjaldt.

Sånn som spørreundersøkelsen er utforma virker det ikke som om det er det som blir stemt over.
 
Forslaget som ble gjort var jo at nye medlemmer på forumet kunne få tilgang etter bare 2 uker om de hadde 100+ poster, men at det for resten fortsatt var 50 poster som gjaldt.

Sånn som spørreundersøkelsen er utforma virker det ikke som om det er det som blir stemt over.

Ja vi har kun mulighet til å endre på reglene for alle, kan ikke ha forskjellige krav så vidt jeg forstår det. :)
 
Ja vi har kun mulighet til å endre på reglene for alle, kan ikke ha forskjellige krav så vidt jeg forstår det. :)
Så dumt. Skjønner godt de som ikke vil vente en måned. Er mye jeg ikke er komfortabel med å ta på åpent forum også.

Hadde vært fint å kunne ha en enten eller regel.
 
Så dumt. Skjønner godt de som ikke vil vente en måned. Er mye jeg ikke er komfortabel med å ta på åpent forum også.

Hadde vært fint å kunne ha en enten eller regel.
Takk for støtte! :Heartred
 
Last edited:
Er det ikke mulig å ha 2 uker og 50 innlegg? Så blir alle fornøyd? Da føles det overkommerlig med 50 innlegg og de som ikke har vært medlem så lenge slipper å vente :)?
 
Litt av poenget med skjult er vel at man skal ha vært medlem en liten stund, og ikke bare lager seg bruker for og snoke..?
To uker er jo ei stund da, og femti innlegg endel. Krever endel innsats for å få snoket hvertfall.

Og er man ikke aktiv på skjult kastes man ut etterhvert også
 
Fra linken jeg la ved: Og skal grensen for medlemstid senkes antall innlegg økes.

To uker er jo ei stund da, og femti innlegg endel. Krever endel innsats for å få snoket hvertfall.

Og er man ikke aktiv på skjult kastes man ut etterhvert også
Jeg støtter 2 uker og 50 innlegg.
Er det ikke mulig å ha 2 uker og 50 innlegg? Så blir alle fornøyd? Da føles det overkommerlig med 50 innlegg og de som ikke har vært medlem så lenge slipper å vente :)?
 
Back
Topp