Åssen er magen deres?

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Merker dere noe endring i forhold til avføring osv?

Jeg har brått noen kvelder hatt diaré. Men sliter også litt med kvalme...
 
Pleier å være hard i magen, men nå har den blitt mer normal. Så det er noe positivt med symptomene hittil!
 
Må veldig ofte på do i forhold til hva jeg vanligvis har måttet. Nå er det ihvertfall 2 ganger om dagen :bag:
 
Forrige gang ble jeg veldig forstoppa og oppblåst de første ukene. Denne gangen har jeg vært mere normal, heller litt løs i magen :wideyed:
 
De første ukene var jeg løs i magen og leste om forstoppelse over alt. Nå (8+0) har jeg vært veldig treig i magen den siste tiden. Til tider så oppblåst at jeg ser ut som jeg er 5 måneder gravid :hilarious:
 
Virker som det er normalt at det endrer seg da og noen opplever løs mage og andre blir forstoppet
 
Veeeeldig treg mage, føler meg oppblåst, tomler mye... :hungover::joyful:
 
Meeeeget oppblåst! Smertefullt til tider :sorry: Håper det gir seg etterhvert!
 
Forrige gang ble jeg tidlig forstoppet, denne gangen er jeg ekstremt oppblåst og til tider løs i magen. :meh:
 
Jeg er veldig oppblåst til tider. Spesielt om ettermiddagen. Ellers har jeg vært litt løs i magen noen dager, men nå er jeg hard i magen (au).. :)
 
Finnes ikke forstoppa her gitt.. Alt funker litt for godt. Men er dog litt oppblåst, og må slippe ut luft :wtf: En drøm å bo med meg om dagen!
 
Litt tregere her - noen gode tips? :anyone
 
Back
Topp