Blir det gutt eller jente? ♥

Sa jente sist og det stemte, nå sier det gutt :rolleyes:

Blir spennende å se om det er ei lita jente eller en liten gutt der❤️
 
Det kinesiske fødselskartet sier jente. Har to gutter fra før og kartet stemmer med de. Blir spennende.
 
Fødselskartet stemte på de to guttene vi har fra før og sier nå jente så det hadde jo vært kjempekos med en lillesøster



*hva om man har tvillinger og forskjellige kjønn....? *
 
Kartet sier jente. Har jente og gutt fra før, og jeg ser at kartet stemte på de. Har likevel ikke helt tro på at dette kartet stemmer, hvordan skal det kunne gjøre det liksom? Kanskje jeg blir mer overbevist om det stemmer denne gangen også...:p
 
I følge det kinesiske; :sign17
Føler på meg gutt. Vil definitivt vite kjønn, og jeg har ingen preferanser så lenge bebis er frisk. :Heartred
 
Jeg er mye dårligere nå enn sist, og vi har en gutt. Men magefølelsen sier gutt igjen :Heartred Ingen sånne kart og slikt stemte sist.
 
Det kinesiske fødselskartet sa jente på alle 3. Har 2 gutter og 1 jente. Denne gangen sier det også jente, så hvem vet:) hadde vært ekstra stas om datteren vår kunne fått en lillesøster da hun har mast om det :) men det viktigste er selfølgelig at barnet er friskt:)
 
Det kinesiske fødselshoroskopet har stemt de tre andre gangene. Så tror jente denne gang.
 
Vi hadde bare sex dagen etter el, så ut i fra den teorien gutt. Ikke planlagt spire, har to gutter fra før:p. Så da tror jeg det blir en gutt:)
 
Back
Topp