Junitråden!

Da var det flaks at mannen var hjemme denne dagen:)

Definitivt, han skulle jo egentlig på kontoret men startet på hjemmekontor siden vi hadde overnattingsgjester, sånn at han kunne låse når de hadde dradd, og da kom han seg ikke noe sted så det ble hjemmekonto hele dagen for da var veien stengt. Og gjestene kom seg heldigvis avsted før ferga ble omdirigert og ikke gikk fra "vår sidena v den stengte vien" lenger (fornuftiog nok slik at den gikk til en del av øya hvor en faktisk kunne komme seg videre i verden, men medførte at de som oppholdt seg på den delena v øya som var stengt vei var rimelig innestengt. Det går passasjerbåt da.

Mamma fortalte, de var i begravelse til en nabo, at i det bærerene sto klar til å være kista ut kom et av barnabarna inn i kirka. Han hadde sittet i kø ved stengt vei uten sjangs til å nå sin bestemors begravelse. Flere andre kom inn etter at det hele var slutt, men aller tyngst for barnebarnet. Stakkar. Han skulle nok egentlig være med å bære kista, og deler av programmet utgikk, trolig hans innslag.

Et par time ekstra på jobb, og mannen til all bonus på hjemmekontor (og min svigerinne som kom seg med en kolonne forbi rundt kl 16, som ringte og lurte på om hun skulle hente jentungen, hun jobber rett ved der det ble stengt og klarte å komme seg fra parkeringen og inn i en kolonne nemlig) "bakerst i køa" på det tidspunktet hadde nok en time før de kom forbi) er jo rett og slett peanuts og null problem.

Mine har nok aldri smakt:p

Vi har rabarbra i hagen. Fått en del av en rot av mamma, som hun tar tatt fra hagen til mormor og morfar, så det er god gammeldags sort.

Har vært borti verre, men litt køer var det.
Det største problemet var egentlig varmen i dag.
Måtte dra 1 times tid før planlagt siden eldste begynte å få problemer med den.

Kom også over en gutt på en 14-15 år som hadde fått sol stikk (jeg skulle bare sjekke køen et sted mens de andre satt og spiste is.
Må innrømme jeg ble imponert over rutinene ved slike tilfeller på Tusenfryd.
Fikk en annen voksen til å holde kontakt med gutten mens jeg løp til nærmeste serveringssted for å skaffe vann.
Sa nå jeg kom dit at jeg trengte vann litt fort siden det var en gutt på baksiden som hadde fått solstikk.
Han kom med vann på null komma niks, og må ha varslet etterpå.
Vi fikk gutten i skyggen med vann og like etterpå kom en mann med Tusenfryd skjorte og walkitalki og snakket med han som hadde kontakt men helsepersonell, etter en liten stund til kom 2 andre vakter til stedet....
Så bra reagert:) både av deg og de ansatte!

Hvis man velger å få barn uten mann, så må man jo forsikre seg om at man har økonomi til det?:)

Ja, men en del av den økonomine man kan regne på er at man kan regne med å få det minimums"fars"bidraget fra staten? og eneforsrger-skatt, barnetrygd som eneforsørger etc.

Tror jeg er ved å gå i ferie modus 1,5 uke før tidlig....

Klart det

"vi som ikke vil starte dagen før ni" er da en sak med like mange fornuftige argumenter på alle andre fornuftige politiske saker som eldre og skole og helse og veier som "vi som ikke vil betale bompenger" (som altså har 30% oppslutning i Bergen, og reelt IKKE NOE politikk på andre vesentlige saker. Ingen formening om skole og helse og densalgs, neida, men klart det, det er jo ikke viktig....

Lyst til å være partileder? :D

Huff :(
Jeg har jobbet som avløser, så jeg har stått opp på den tiden selv, men det er langt fra godt for meg som er b-menneske ^^

Jeg ER b-menneske, skrev mastergraden min mellom 00-04 på natta :p Men pga 1 times reiseveg så står jeg opp 05:00 for å være på jobb til 06:30 så jeg kan dra hjem 15:00 og være hjemme 16:00....

Om jeg står opp 07:00 så er jeg på jobb kl 08:30 og må jobbe til 17:00 og er da hjemme 18:00 :(

(Har fleksitid med 8 timers arbeidsdag pluss halvtime pause som ikke regnes som arbeidstid, kan komme som jeg vil mellom 06:30-08:30)

Jeg ER b-menneske, skrev mastergraden min mellom 00-04 på natta :p Men pga 1 times reiseveg så står jeg opp 05:00 for å være på jobb til 06:30 så jeg kan dra hjem 15:00 og være hjemme 16:00....

Om jeg står opp 07:00 så er jeg på jobb kl 08:30 og må jobbe til 17:00 og er da hjemme 18:00 :(

Ånei, stakkars deg!!! Arbeidstiden din er jo tortur for et b-menneske :(

Lyst til å være partileder? :D

Jeg starter jo dagen med vilje klokka seks og er av typen som tenker at jeg må jo jobbe til en plass mellom 18 og 19 om jeg skal sove til 9 så da går jo ikke livet opp. Jeg har dessuten mistet evnen til å sove og våkner i sekstiden uansett.

Så, nei, jeg er nok ikke med

Jeg starter jo dagen med vilje klokka seks og er av typen som tenker at jeg må jo jobbe til en plass mellom 18 og 19 om jeg skal sove til 9 så da går jo ikke livet opp. Jeg har dessuten mistet evnen til å sove og våkner i sekstiden uansett.

Så, nei, jeg er nok ikke med

Jaja, vi er i alle fall 2 stk her, så det er en start ^^

Back
Topp