Ubehagelig med mye turning?

Begynner å bli ubehagelig ja! Han har vært veldig aktiv fra start, og begynner nå å bli veldig sterk. Såklart er det deilig å kjenne liv, men helt ærlig så han han aldri gitt meg noen bekymringer etter at jeg begynte å kjenne bevegelser. Syns bare det er deilig med litt pause innimellom. Sånne koselige bevegelser gjør meg ingen ting, men av og til kjennes det ut som han spenner seg på tvers i magen eller tar spenntak mot ryggraden og dytter navelen ut, mister nesten pusten når han setter igang. Dytta en albue ned på utsiden av skambenet her om dagen, den måtte jeg bare dytte tilbake. Noen grenser har jeg:laughing002

Altså, det er jo veldig fascinerende med alle disse bevegelsene, favoritthobby for tiden er å sitte og se på magen. Kommer sambo for å kjenne eller jeg prøver å filme festen roer han seg selvsagt ned:p
Vi har akkurat samme opplevelse. :hilarious: Hver morgen er han veldig aktiv og da prøver mannen min å kjenne på magen, men da roer han seg ned med en gang. 2 sekunder senere, når mannen min snur seg rundt, begynner bevegelsene igjen. Jeg tror de leker gjemsel:rolleyes:
 
Vil ha mere turning jeg :( Hu her er så rolig at jeg bli bekymret for om det er «nok liv» hver dag :/
 
Turningen er ubehagelig nå som han ligger lenger nede og presser på blæra.
 
Vil ha mere turning jeg :( Hu her er så rolig at jeg bli bekymret for om det er «nok liv» hver dag :/
Har du sjekka ut nettsida kjennliv.no og snakka med jordmor om at du bekymrer deg? Hugs at alle barn har sine bevegelsesmønster, og det meste er normalt :Heartred
 
Back
Topp