Sniker meg inn her litt og :D

Fillibobba

Betatt av forumet
Januarlykke 2020
Hei! Sniker meg litt inn her, da jeg har fått termin i februar i stedet for januar. Er 7+4 i dag og var på tul på fredag da jeg var 7+1:). Termin 02.02.20. Hun tok bare ultralyd fra utsiden av magen og det var bra nok til at hun kunne se antatt foreløpig termin (ahus).

Slenger med et lite bilde av knøttet mitt med 164 i hjerteslag <3.
 

Vedlegg

  • 718E2F0F-BB6C-47A0-B24D-61E80E6F1309.jpeg
    718E2F0F-BB6C-47A0-B24D-61E80E6F1309.jpeg
    29,8 KB · Visninger: 31
Gratulerer ❤️ Så deilig å se et bankende hjerte! :)
 
Tusen takk:)). Det med hjerteslag og at den var på riktig sted var helt fantastisk. Tårene bare rant, hehe. Selvom dette er 3.mann føles det så uvirkelig at det lille knøttet er inne i magen. Hun bare lå apparatet under navlen også dukket han opp med en gang, helt herlig! Tenk at de små knøttene våre på litt over en cm har alt av organer. Helt sprøtt!
 
Tusen takk :D Så du hadde en tråd om tidlig ul, her ser du hva jeg fikk se ca. Så langt du tenker (7+1) :)). Veldig greit å se hjertet og at han er rett sted :)
Ja, forstår at det er veldig lite man kan se så tidlig, men alt jeg trenger er i grunn å se at hjertet banker og at h*n er på rett sted:Heartred Så da bestilte jeg tul til fredag, når jeg er 6+2, men tror jeg er lenger!
 
Gratulerer! Nå ble jeg enda mer bestemt på at vi skal ha en ultralyd rundt det tidspunktet. Er fantastisk å kunne se ett lite hjerte!
 
Gratulerer så mye:)
 
Gratulerer! Så kjekt at det kunne sees utvendig, det gir meg håp når jeg skal tilbake på jobb den 25 juni (8+0) om at jeg kanskje ser noe med ultralyd maskinen der :D
 
Jeg melder meg også inn etter å ha vært på TUL i dag har snoket litt her et par ganger, men ikke turt å melde meg inn da jeg var bekymret for at det ikke skulle «være noe der». Men i dag fikk vi altså se at et lite knøtt på 13 mm med bankende hjerte hadde festet seg heelt på riktig plass (altså i livmor, ikke utenfor slik jeg fryktet.) Så nå krysser vi fingrene for at det fortsetter på denne måten Foreløpig terminestimering er 4. februar, dvs 7+3 i dag
 
Gratulerer! Så kjekt at det kunne sees utvendig, det gir meg håp når jeg skal tilbake på jobb den 25 juni (8+0) om at jeg kanskje ser noe med ultralyd maskinen der :D

Jaa veldig! Dukket opp med en gang, så herlig! Bare å glede seg :D
 
Tusen takk jenter :D Tussa velkommen til deg også! Vi er jo nesten like langt vi da:) 7+5 her i dag!
 
Back
Topp