Søvnproblemer

Ak91

Betatt av forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Juliknøttene 2022
Åååå jeg sliter sånn med søvn.  :arghh::arghh:

Våkner nesten hver natt og er søkk gjennomvåt av svette. Sliter med å sovne igjen. Og må tisse heeeele tiden. Verker i korsrygg/hoftene/rumpen og ned i lårene når jeg ligger flatt.:dead: Bytter mellom dyne og et laken og vinduet står åpent hele natten. Våkner sikkert 4-5 ganger hver natt og ligger våken leeenge.

Hva skjer med nattesvette?! Noen som sliter med det samme?? Noen som har noen tips/ triks? :arghh::arghh::arghh:

:anyone:Heartred
 
Eh... har selv ligget våken siden halv seks imorges og la meg jo ikke før halv to. Sliter også veldig med å være varm, må på do, og får ikke sove igjen. Har forstoppelse, så vondt i magen. Har holdt på sånn i halvannen mnd nå (termin desember). Så beklager, har ingen gode råd! Bare all min sympati.
 
Sliter også med søvn, har ikke sovet en hel natt på minst to uker nå:p Får så vondt i hofte/bekken, ned i lårene, lysken og hele det området der når jeg blir liggende:oops: Har bestilt bbhugme, som jeg håper kanskje kan gi litt bedre søvn.
 
Sliter også med søvn, har ikke sovet en hel natt på minst to uker nå:p Får så vondt i hofte/bekken, ned i lårene, lysken og hele det området der når jeg blir liggende:oops: Har bestilt bbhugme, som jeg håper kanskje kan gi litt bedre søvn.

Åå! Det høres lurt ut med en sånn en! Jeg prøvde å rulle dynen min som en støtte under lårene i natt med laken som dyne(blir så varm haha), det funka helt ok i et par timer, men er så urolig når jeg endelig sover, bytter sovestillig sikkert 2000 ganger i løpet av natten. Så alt havner bare på gulvet ... :(:(er så frustrerende å ikke få sove skikkelig ... :(
 
Åå! Det høres lurt ut med en sånn en! Jeg prøvde å rulle dynen min som en støtte under lårene i natt med laken som dyne(blir så varm haha), det funka helt ok i et par timer, men er så urolig når jeg endelig sover, bytter sovestillig sikkert 2000 ganger i løpet av natten. Så alt havner bare på gulvet ... :(:(er så frustrerende å ikke få sove skikkelig ... :(
Jeg har en litt avlang pute som jeg tok fra sofaen og har i senga. Bruker den mellom beina når jeg ligger på siden, da det er mer behagelig. Men får fortsatt sjeldent sove hele natta igjennom.

Jeg stod forresten opp kl 8 idag etter å ha vridd meg siden halv 6. Har fortsatt ikke fått sove. Kjenner jeg er tung i hodet, men kroppen vil bare ikke.....
 
Åå! Det høres lurt ut med en sånn en! Jeg prøvde å rulle dynen min som en støtte under lårene i natt med laken som dyne(blir så varm haha), det funka helt ok i et par timer, men er så urolig når jeg endelig sover, bytter sovestillig sikkert 2000 ganger i løpet av natten. Så alt havner bare på gulvet ... :(:(er så frustrerende å ikke få sove skikkelig ... :(
Har også prøvd å rulle sammen dynen, funker dårlig siden jeg også sover veldig urolig:rolleyes: veldig frustrerende å ikke få sove ordentlig:sorry:
 
Uff, jeg sliter selv med å sove/få kvalitetssøvn. Våkner mange ganger per natt, må da selvfølgelig en tur på do, drikke litt vann før jeg forsøker å sove på ny. Sånn går nu dagan...
 
Samme her, lysvåken eller sånn «ligge og gnage på tanker i halvsøvne-våken» fra 04 blank. Hveer natt...! Blir litt sprø.
 
Åååå jeg sliter sånn med søvn.  :arghh::arghh:

Våkner nesten hver natt og er søkk gjennomvåt av svette. Sliter med å sovne igjen. Og må tisse heeeele tiden. Verker i korsrygg/hoftene/rumpen og ned i lårene når jeg ligger flatt.:dead: Bytter mellom dyne og et laken og vinduet står åpent hele natten. Våkner sikkert 4-5 ganger hver natt og ligger våken leeenge.

Hva skjer med nattesvette?! Noen som sliter med det samme?? Noen som har noen tips/ triks? :arghh::arghh::arghh:

:anyone:Heartred

Jeg kan ikke gi deg tips angående nattesvette, men kjenner meg igjen i det å våkne hver natt for å opp og tisse. Dette startet tidlig hos meg i forrige svangerskap, og jeg har ikke sovet en hel natt siden :wacky: Hos meg ble det lettere å takle når jeg aksepterte at slik kom det til å være, og tenkte at jeg ble vant til usammenhengende søvn før babyen kom til :happy: Det er dog lettere å sove videre etter å ha ammet barnet på natta, enn hva det var før h*n ble født :)
 
Back
Topp