Bruker mannen din solkrem

Han smører seg alltid, selv om han har hud som tåler solen godt. Vi tuller ikke med hudkreft her i gården. Har 2 i nær familie som er operert for det.
 
Når han skal være lenge ute ja. Han fikk skikkelige blemmer på brystet for mange år siden nemlig... Så lærte nok da.

Jeg har ikke vært flink i dag.... Skikkelig solbrent på rygg og skuldre.. Smurte meg for sent.
 
Han er håpløs og smører seg aldri. Faren hans er akkurat lik. Det verste er at de tåler solen såpass dårlig at det eneste som fungerer er 50+ og innimellom da blir de solbrent. Men han har ikke smurt seg i dag. Barna og jeg har smurt oss.
 
Aldri. Tåler solen veldig godt.
 
Av og til, men alt for sjelden. Svigerfar er verre, tror ikke han har brukt solkrem så lenge jeg har kjent han.

Hva er det med menn og ikke bruke solkrem? (Skal ikke ta alle menn under samme kam, brødrene mine er flinkere til å smørre seg enn mannen)
 
Ytterst sjelden. Jeg smører som regel han litt samtidig som de to guttene våre.
Det er som jeg sier til mamma'n min, jeg har 3 barn jeg må passe på :p
 
Mannfolk altså, de tror vist det er barskt og mandig å gå rundt som en kokt hummer. Mannen her smører seg innimellom, men ikke ofte nok eller bra nok. Nå nekter jeg han å sitte ute med mindre han har smurt seg. Vi skal gifte oss i sommer, og jeg ønsker ikke bryllupsbilder av meg og en kokt hummer. Han har fått streng beskjed om å være med påpasselig. Senest idag kastet jeg en trøye over hodet hans, da nakken var tydelig rød og han satt midt i sola. Hallo! Beskyttelse!
 
Det er mange som tåler solen godt, men det betyr på ingen måte at de ikke burde smøre seg.
Vel.. Kommer nok an på hvor i verden man kommer fra, hvilken hudfarge man har osv ;)
 
Han smører seg i syden, men har aldri sett han har smurt seg selv hjemme. Han husker som oftest å smøre ungene heldigvis, men jeg må av og til minne han på det.
 
Selvfølgelig.
 
Mannfolk altså, de tror vist det er barskt og mandig å gå rundt som en kokt hummer. Mannen her smører seg innimellom, men ikke ofte nok eller bra nok. Nå nekter jeg han å sitte ute med mindre han har smurt seg. Vi skal gifte oss i sommer, og jeg ønsker ikke bryllupsbilder av meg og en kokt hummer. Han har fått streng beskjed om å være med påpasselig. Senest idag kastet jeg en trøye over hodet hans, da nakken var tydelig rød og han satt midt i sola. Hallo! Beskyttelse!
Min blir hverken kokt Hummer eller mener det er barsk å gå uten
 
Back
Topp