Skal dere på tidlig ultralyd?

Det kommer ann på hva du er interessert i å se :) Fra uke 6-7 får du jo se et bankende hjerte, så hvis du egentlig bare vil ha en forsikring på at hjertet banker så er det bare å bestille time rundt der. Hvis du vil se litt mer «baby» så er det vel rundt uke 12/13 :) Jeg er veldig usikker selv! Hadde tul uke 9 sist svangerskap, og det så mer ut som en liten bamsemums eller peanøtt enn en baby :hilarious: Så vet ikke om jeg vil vente litt lengre denne ganga, men jeg har jo veldig lyst til å vite at alt er som det skal... :shy:
Sist var vi i uke 12. Da fikk vi sjekket organene, hjertekammer, ryggmarg osv. De kunne si 98% sikkert at det var en frisk baby. Nå derimot, syntes jeg det er lenge å skulle vente til uke 12 :p
 
Jeg skal om en uke, da er jeg etter mine beregninger 6+2, men tror egentlig jeg er mer enn det. Håper bare ikke det er for tidlig for å se et bankende hjerte:nailbiting:
 
Fått time i midten av juli, tror jeg kan være rundt 10-12 uker da...trodde jeg skulle få tidligere:oops: Har gitt beskjed at jeg kan komme på kort varsel, så håper det dukker opp en time før den tid:angelic:
 
Jeg skal om en uke, da er jeg etter mine beregninger 6+2, men tror egentlig jeg er mer enn det. Håper bare ikke det er for tidlig for å se et bankende hjerte:nailbiting:
Det skal ikke være for tidlig å se et bankende hjerte når du er 6 uker, og kanskje mer. Mest sannsynlig får du det :)
 
Sist var vi i uke 12. Da fikk vi sjekket organene, hjertekammer, ryggmarg osv. De kunne si 98% sikkert at det var en frisk baby. Nå derimot, syntes jeg det er lenge å skulle vente til uke 12 :p
Tror kanskje vi burde vente til uke 12 vi også :p Men jeg er så spent! Kunne gjerne hatt et ul-apparat hjemme :hilarious:
Kunne de se kjønn i uke 12? :)
 
Back
Topp