Flue.

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Eg ligger på sofan og det er så stille att det enda eg hører klokken som tikker og alla fluer som flyr runt og iriterer meg :mad: Det har vart så varm her i 2 dagar og dørrar vinduer åpent og det er så mange fluer i hus eg blir gal:mad: ge meg all tips:p de må flytte ut eller så må eg ut:p
 
Flytt til nord-Norge; her finnes det verken sommer, varme eller fluer :p (hilsen utålmodig nordlending, som elsker sol og sommer!)
 
Vi har myggnetting i verandadøra og i alle tre soveromsvinduene. Funker så lenge ikke unga løper ut og inn av huset da:rolleyes: Vi er veldig plaget med fluer her, men de har heldigvis ikke dukket opp enda.
 
Jeg synes det virker som at fluer alltid skal oppi trynet mitt når jeg prøver å sove. Så jeg tenker du skal bytte ut dyna med fluepapir i natt.
 
Men altså, hvor er du hvor det er varmt nok for fluer? Har ikke sett noen her i år :p
 
Eg ligger på sofan og det er så stille att det enda eg hører klokken som tikker og alla fluer som flyr runt og iriterer meg :mad: Det har vart så varm her i 2 dagar og dørrar vinduer åpent og det er så mange fluer i hus eg blir gal:mad: ge meg all tips:p de må flytte ut eller så må eg ut:p
Gå til anskaffelse av aircondition eller varmepumpe (de blåser kald luft og). Eller sett inn myggnettdører/myggnettvinduer. Sånne er veldig vanlige i andre land, og er et slags ekstra vindu du monterer på. Eller bare ha tynne gardiner foran og sy inn noe tungt i bunnen slik at de holder seg rette og lager sperre.
En bordvifte hjelper også.
 
Back
Topp