Melk på flaske

Glad_mamma

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Dere som ammer, vist dere skal vekk en dag/kveld og baby skal få flaske av feks far hjemme, pumper dere eller får baby erstatning? Har selv pumpet meg, men tenker om det er ok å gje erstatning og?
 
Dere som ammer, vist dere skal vekk en dag/kveld og baby skal få flaske av feks far hjemme, pumper dere eller får baby erstatning? Har selv pumpet meg, men tenker om det er ok å gje erstatning og?
Jeg har litt for lite mjølk, så jeg pumper mest for å opprettholde produksjon, men om du har tilstrekkelig med mjølk så tenker jeg det er helt uproblematisk å droppe pumping til fordel for erstatning innimellom :)
 
Dei gangene eg er på trening eller skal noko som føre til at mini er med barnefar eller nokon andre så får han morsmelkerstatning.

Dette har ikkje vert noko problem for oss, og eg ser heller ikkje problemet med det så lenge mini godtar det :)
 
Før jeg mistet melken ga vi en flaske mme hver kveld, ingenting galt i det! Uansett om det er mm eller mme så er det viktigste at babyen er mett ;)
 
De gangene jeg rekker det og det praktisk lar seg gjøre så pumper jeg da jeg ønsker å primært gi mm. Men om jeg ikke rekker det eller av andre grunner ikke har pumpet så koster det meg egentlig ikke noe å "måtte" gi mme.. tar ikke skade av det :D
 
Back
Topp