Gravidapp

Missymi

Forelsket i forumet
Hei folkens :) jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid (JAAAAS!!) <3 har noen tips til gode gravidapper? Hva bruker du/dere - of hvorfor? :)
 
Babyverden sin app! Uke for uke i graviditeten, og i tillegg til fine bilder har den eigen podkast for kvar veke!
 
Jeg har 3 apper :hilarious:
Preglife, ovia og graviditet+
Liker å se innom alle for hver nye dag da de er ganske forskjellige :)
Bruker ovia mest, der legger jeg inn timer til kontroll og slikt på kalenderen, pluss at det er en ny fakta om babyens utvikling hver dag :)
Preglife er litt gøy i forhold til at den viser hvor mange prosent som er fullført av svangerskapet og andre tall rundt det :)
 
Jeg er veldig fornøyd med Preglife, den tar for seg uke for uke under svangerskapet pluss at den følger utvikling til baby etterpå :)
 
Bruker babyverden og preglife.
Babyverden har ny tekst hver dag som er fin å lese. Preglife har ukentlig tekst for mor, baby og far. Samt. En sjekkliste som er fin.
 
Jeg får ikke podkastene til å virke i appen?


Ikke? Hvilken feilmelding får du?
. Du finner dem forresten på spotify og på andre podcast apper om du ikke får det til i appen. og selvsagt på babyverden.no sine sider. Jeg skal nevne det for Tamara :)
 
Ikke? Hvilken feilmelding får du?
. Du finner dem forresten på spotify og på andre podcast apper om du ikke får det til i appen. og selvsagt på babyverden.no sine sider. Jeg skal nevne det for Tamara :)

Jeg får ikke opp noen feilmelding, de vil bare ikke spille av når jeg trykker på play. Men fant den på podkaster.
 
Jeg elsker Ovia, fordi jeg har stilt inn min på å sammenlikne babyens størrelse med små og rare dyr hver uke :love7
 
Back
Topp